Spring naar bijdragen

26 en al een probleem

jeppa223

Aanbevolen berichten

Ik heb hier niet zoveel ervaring mee dus ik proberen mijn verhaal zo duidelijk mogelijk over te brengen.

ik heb de afgelopen dagen dit forum uitgebreid uitgeplozen en veel verhalen gelezen , en tot mijn verbazing zijn der veel mensen waar ik zoveel gemeen mee heb. Die dus dezelfde problemen en gedachte als mij hebben. Had ik eerlijk gezegt niet verwacht.

Ik ben dus een jonge van 27 en worstel de laatste 5 jaar met een probleem wat van onschuldig begon naar een steeds groter probleem.

Steeds meer drinken , stiekem drinken , elke gelegenheid als ik alleen thuis ben gaan drinken.

Ik woon samen met mijn vriendin en ze heeft wisselende diensten, zodra ze de deur uit is ga ik meteen een fles halen,en voordat ze thuis is wil ik hem weer verstopt hebben ( alsof ze achterlijk is )

Ik zit nu de afgelopen 3 dagen aan de refusal , en dat is niet de eerste keer.

Het is helaas al 2 keer eerder mislukt, wat voor enorm veel spanning zorgt in onze relatie.

ik weet dat er hier mensen zijn die al veel langer problemen hebben , maar ik wil absoluut niet mijn hele leven laten beïnvloeden Door alcohol. En doet het op dit moment wel.

Ik hoop hier mijn ervaringen te kunnen delen aangezien ik soms het idee heb dat ik er alleen voor sta ,dat het voor mijn vriendin lastig te begrijpen valt waarom het zo lastig is voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeppa, allereerst welkom hier :rose:

Je bent nog erg jong in mijn ogen en ik vind het ontzettend goed dat je al inziet, dat je een probleem met alcohol hebt.

En nog veel beter dat je ook actie hebt genomen om daar wat aan te doen: refusal en je hier aanmelden. Petje af voor jou.