rosa45 Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Meld me weer droog af voor het dagpact Fijne avond! smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Oke Albert, Ga ik misschien ook eens proberen, die stamppot Rosa, Wat ga jij toch super goed joh !, Bij deze meld ik me dan ook maar alvast droog af, want weet zeker, dat ik vanavond niet meer ga drinken smart, AlbertRemmo en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Slaap goed allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Kan me droog afmelden, niet gerookt en niet gesnoept, dat gaat me niet elke dag lukken, maar het kan wel, kennelijk. voor iedereen. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Droog te kooi. Morgen ijs eten in A'dam, als ik maar niet helemaal bevries.... Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 truste voor wie slapen gaan, of straks dagpact geslaagd ik kijk nog wat tv en straks ook naar bed tot morgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2016 Slaap goed allemaal. Droog dagje, leuk dagje.... Morgen weer gezond op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden