smart Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) Ja en nu? Kijken of het plaatsen me lukt! https://www.youtube.com/watch?v=upUQ0BCSEtw 8 maart 2016 bewerkt door smart erik en Happiness reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Hulde Smart. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2016 Dank! Was fijn om te kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2016 Eindelijk gekeken. Stond al zooo lang op mijn to do lijst. Dank je Smart voor het plaatsen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2016 (bewerkt) Vind dit filmpje zo duidelijk. Non dualiteit maar dan simpel en zonder spiritueel mysterieus sausje. Voor mij heel helder. Vooral vanaf 2 minuten. En het is niet zo super gewichtig en over serieus. Heerlijk dat Belgisch ook. 16 mei 2016 bewerkt door erik Yogajuf en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 (bewerkt) Beetje late reactie op het filmpje van Peter de Graef dat geplaatst is door Erik. Heel leuk filmpje. Het blijkt dat Peter de Graef ook verslaafd is geweest aan de alcohol en ermee heeft geworsteld. Met "zitten" bedoeld Peter mediteren. Interessant stukje over zijn verslaving op 4 minuut en 2 seconden. 30 september 2016 bewerkt door plof erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden