lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 oei Albert hoop dat je ertegen verzekerd bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 Hier ook de AA avond gehad, houdt me bij de les. Vanmiddag een verjaardag met natuurlijk dames aan de wijn, kalmpjes, maar ik keek er met lichte weerzin naar. Het wordt nog es wat met mij ik moet nu nog wat tortillachips wegwerken, een woordje leggen en na mijn glaasje water ga ik naar bed. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2016 [quote name="smart" post="971818" timestamp="1457350380" Ha Jannigje, je bent er weer; je werd gemist! Zeg dat wel..... die afhankelijkheid van stroom, het net.... ja, dan ben je blij als het weer in orde is! Tot later! Fijn om gemist te worden. Smart smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden