jowan Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Tsja, en daar begint de verwarring al Zag dat Moppie nog aanwezig was daarnet op het andere draadje..maar ze heeft de titel toch niet gewijzigd.. Dan hier ook de koffie en thee maar neerzetten, we zien wel waar het schip strandt.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 goeiemorgen frummers wat een vies weer buiten getsie, ik moet er zo 2 x door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Goedemorgen allemaal, Zo snel op mijn fiets, regenbroek aan voor de zekerheid. Vanavond etentje met ex en zijn moeder. Gezellig, maar moeilijk wat drinken betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 ...en dan wordt er geklaagd dat de dagdraden tegenwoordig zo kort zijn... Toen ik hier net kwam was er een dagdraad, de onzindraad van Adam en de domino... Startte iemand een extra draadje dan werd hij/zij vriendelijk verzocht dat in een ander segment te doen omdat het anders zo onoverzichtelijk zou worden.... Nu hebben we ontelbaar veel draadjes hier, ieder heeft zijn/haar eigen wie-is-wiedraad, stoppen met roken doen we in een andere afdeling, verhalen over onze huisdieren zetten we ook elders neer en nu hebben we zowaar ook al twee dagdraden.... Denk dat we ons niet meer hoeven af te vragen waarom de dagdragen tegenwoordig wat korter zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Jij ook eengoedemorgen Rapi, hoop dat je het droog houdt , zowel letterlijk als figuurlijk meis. Lekker werken, en vanavond lekker eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Als we allemaal een eigen dagdraad maken wordt t wel weer overzichtelijk Goedemorgen allemaal☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Hahaha....dit is echt chaos aan het worden... Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een schitterende dag van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Goedemorgen! Aaaaaaaaaah hier staat de cola Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klontje Geplaatst 4 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 ik heb de datum er neer gezet. Sorry voor de verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2016 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden