ronja Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Bedankt voor jullie steun van dag dit heeft mij er wel er door heen gesleept. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 't is weer gelukt met het dagpact. Fijne avond, allemaal! smart, leila en ronja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 ONGELOFELIJK, DAN BEN JE NU WEL SUPERBLIJ DENK, DAT JE DAT NIET MEER DOET! Pfff,bertd.. drank heeft een hoop schade bij me aangericht, maar m'n gehoor (in dit geval gezicht) is nog best redelijk, hoor. ennehhh... ja. ik ben blij dat ik dat niet meer doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 ook hier een droge afmelding, morgen begint weer een drukke werkweek, even divorce afkijken en dan lekker met boek in bed. ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 meld me geslaagd af van het dagpact bigpicture kijken en dan naar bed truste allemaal tot morgen ronja en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 (bewerkt) Goedeavond: Voor mij ook een succesvolle"droge" dag geweest. Best veel gedaan vandaag ,ouders geholpen ook bij ex nog wat geklust. Blijf hier morgen ook nog,overmorgen weer werken. Zo nog even bijlezen. Weltrusten alvast. 31 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Goeie Kappie, knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Ach jee, ben ik in slaap gevallen op de bank. Best lekker eigenlijk. Gauw de halve vaat nog wegwerken en dan maar verder slapen; is nodig denk ik. Meldt me netjes af voor vandaag. ZBB: fijn !! ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Pyjama dag van dag veel gerust , eten van Mc Donalds moet ook eens kunnen en kids zijn best rustig en lief geweest van dag .Meld mij ook alcoholvrij af .Voor iedereen een fijne nacht . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 Goede nacht Ronja. En verder iedereen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2016 echt iets voor jou Sowhat! hier drukke dienst gehad, nu best moe. Kijken of ik Divorce nog terug kan kijken en anders met boek en melk mijn bed opzoeken. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden