Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Trust En rus an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 De teleurstelling moet niet gezocht in het resultaat, maar in de verwachting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Even tussendoor. Op dit moment ben ik hier voornamelijk omdat ik trek ervaar. Al een paar uren. Zakt en stijgt, op en neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 Slapen zou nu sowieso niet gaan, ging vannacht pas om zes uur naar bed uitgeslapen tot half in de middag en ben nog klaarwakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2016 pff met het zweet in m'n handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Anderhalf jaar ADB op een enkele uitglijder na. Meerdere oorzaken van triggers ben ik me bewust van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 (bewerkt) Jij kunt toch gerust blijven schrijven Kastanje? Ik mag er klaar mee zijn. Maar dan ook helemaal Tabé (een nog op de valreep toegevoegd goed voornemen) Jammer vind ik het dat als iemand (ik in dit geval, maar dit is ook bij anderen gebeurd) in gaat op wat jij hebt gezegd, dat dit dan je reactie is. Dat je er helemaal klaar mee bent. Irriteert me zelfs. Maar goed dat zegt alles over mij. Is immers mijn reactie.Wat jij zegt doet iets met mij en met anderen, en daarop wordt gereageerd, krijg je weerwoord. Zodra dit gebeurd dan gooi jij, zo ervaar ik dat, de deur dicht. Geen reactie meer, want jij bent er klaar mee. Ik heb daar moeite (is mijn moeite) mee. 2 januari 2016 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Vervelend Acanthus, goed dat je je meld. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Sorry, ik haak nu wel af. Geschreven over wat me al even dwars zat, lucht op. Nu toch maar gaan slapen. Ik wens jullie een goede, droge nacht. lady jane en Acanthus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 (bewerkt) Familieperikelen die allerlei emoties (willen) aanwakkeren zal ik het maar noemen. 2 januari 2016 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik begreep dat er weer een kleintje op komst is Jopie, in de hoop dat alles voorspoedig gaat, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 (bewerkt) Ik ken het oma gevoel jopie. 2 januari 2016 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Een heerlijk gevoel. Ik moet echter nu op dit moment niet teveel bij mezelf oprakelen. Wilde je gewoon even feliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Blij voor jou jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Uitgezeten en ik voel eindelijk een beetje slaap nog eventjes muziek Welterusten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 en hier is "ons" forum weer♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden