Mai Geplaatst 21 december 2015 Rapport Share Geplaatst 21 december 2015 Ja bek-af zijn mag Uiteraard, het zou van een vreemde logica getuigen. zoiets als niet normaal te beschouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 Ik ben begonnen met een boekje op A5 formaat Alleen de rechter blz wordt beschreven De linker, bij uitzondering voor links en dingen die ik hoor, zie of lees Ben over een poosje wel van plan om uit te breiden naar A4 formaat Dan kan ik links wat meer kwijt over andere zaken Maar goed daar kom ik wel uit Bedenk wel een kantlijn en voetnoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2015 Rapport Share Geplaatst 22 december 2015 (bewerkt) Dat zal wel A3 worden, als ik naast de verhalen ook de tekeningen kwijt wil Met (kleur)potlood Geen (n)app load Doei! Melig met mezelf Zo even noteren 22 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden