jowan Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ook ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Een mindere dag hier; niet vooruit te branden en er is hier heus wel eea te doen.... Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 (bewerkt) Flarden gezien hier En net de film "Zwart water" Emotie, ja Huilen en lachen is hetzelfde Met of zonder drank Als je dat doorhebt//weet//ervaart.. Blablabla Voor mezelf heb ik meer "alleen-tijd" nodig Dat creëer ik soms door naar mijn huisje te gaan Das een makkie (..) Nieuw leven vergt lef van mij Heb snel de neiging van buiten naar binnen te leven Terwijl beter van binnen naar buiten Balans dus En blijven ge-wellen Want erkennen allen de schoonheid van het schone dan ook het lelijke Mai, soms dis-connected Wijfie, sterkte 8 december 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Nog eentje dan Uit de Tao Te King -Lao Tse- Tao is de kolkende leegte, niet te vullen en daarom onuitputtelijk In zijn peilloze diepte rust de grond der tienduizend dingen Hij veracht het ruwe, lost de verwarring op, tempert de schittering en mengt het stof Door zijn diepte lijkt hij te bestaan ik weet niet wie hem voortbracht Door zijn diepte lijkt hij te bestaan. Ik weet niet wie hem voortbracht. Hij is het beeld wat aan God voorafgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden