Willem99 Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 22 januari 2016 Gerrit, ja dat kan, terwijl ik mij juist meer ontspannen voelde... Ik heb vitamine c , b en magnesium tabletten Die ben ik gaan innemen na het stoppen.
Willem99 Geplaatst 28 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 28 januari 2016 Gaat Weer wat beter. Veel pijn en last gehad van het ongeluk. Heel veel in bed geweest. Diverse keren goede massage gehad en dat werkt nu gelukkig. Nog steeds geen alcohol gedronken! Mac donalds ben ik ook nog steeds vanaf ( de andere verslaving) En verder even geen vlees ( heb ik ook nog nooit gedaan), ik merk dat ik daardoor veel rustiger word. Verder goed naar het lichaam luisteren nu. smart reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Geplaatst 3 februari 2016 tjonge....... Beterschap voor je nek!
Willem99 Geplaatst 3 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 3 februari 2016 Bedankt. Klachten worden helaas elke dag meer. Zit nu te denken aan een emdr behandeling ( posttraumatische stressstoornis ) Door geen verdoving meer van alcohol komen nu andere dingen naar boven wie aangepakt moeten worden!
Meya Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Geplaatst 3 februari 2016 Mijn vrouw heeft 4 jaar na haar ongeval Emdr gedaan en heeft daar erg veel aan gehad. Geen makkelijke therapie, heftig, maar nuttig dus.
Willem99 Geplaatst 3 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 3 februari 2016 (bewerkt) Ok, ja veel keus heb ik niet. Bij de dokter krijg ik alleen maar pillen waar je helemaal van de wereld van raakt, dan kan ik beter weer gaan drinken.. ( doe ik niet :-) Aanpakken is beter als opnieuw verdoven 3 februari 2016 bewerkt door Willem99 lady jane reageerde hierop 1
huttula Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Geplaatst 4 februari 2016 Net wat jij zegt...aanpakken is beter als vedoven. Sterkte
lady jane Geplaatst 4 februari 2016 Rapport Geplaatst 4 februari 2016 even kijken Willem wordt het vandaag de bovenste of de onderste?
Willem99 Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 10 februari 2016 Maandag een emdr behandeling gehad. ( posttraumatische stress ) beelden terug halen. Had hier geen ervaring mee, was heel heftig . Moest 1.5 uur rijden, maar overal waren wachttijden van 8 weken, ben echt heel blij dat ik dit gedaan heb, Gaat nu al veel beter. Van 13.00 tot 17.00 savonds ( incl kleine pauze) De eerste dagen kunnen nog steeds zwaar blijven. Dit raad ik echt jullie aan om te doen, de spanning gaat weg. Waarom ben je gaan drinken? Antwoord, steeds verder en dieper terug en dan de momenten opnieuw beleven en je zit echt te trillen en te beven op de stoel.
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Geplaatst 20 februari 2016 Mooi, die onthouden we. Sterkte nog Willem!
Willem99 Geplaatst 21 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst 21 februari 2016 Dank julli wel! Ik moet zeggen dat ik mij eigenlijk nog nooit zo goed en helder heb gevoeld. Vooral de reden van haar van alcohol gaan we het niet over hebben, dat komt doordat jij je ( meer dan 12 jaar eigenlijk) niet goed gevoeld hebt, een heel zwaar ongeluk wat niet verwerkt was, en daardoor ben ik langzaam gaan drinken om mij "beter" te voelen, vond ik heel sterk. En het is waar! De stap om een maand geen vlees te eten, gaat mij nu zo makkelijk af, en voel mij daardoor ook veel beter, want bijna al het vlees was natuurlijk slecht ( Mac donalds,alle snacks van tankstations, van de supermarkt ) door niet alle toevoegingen binnen te krijgen van antibiotica en alles, word je natuurlijk automatisch een stuk beter. Ben zelfs 1 dag na de edmr gebeld door mijn oude baas of ik aub weer wilde komen werken ( hij wist niks van de bandeling) daarna al weer heel veel gedaan. Klap op de vuurpijl was dat mijn ex zelf een bericht stuurde om half 5 s'morgens!! Ongelooflijk ( zij kwam zo sterk Maar boven tijdens de behandeling).en heb haar vervolgens echt een hele lange Brief gestuurd met alles erin wat ik kon bedenken. Echt geweldig. Lijkt haast te mooi om waar te zijn, maar voor mij heeft het geweldig goed gewerkt!
smart Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Geplaatst 21 februari 2016 Goede ervaringen die je graag vast wil houden. Alsof je in een flow zit, wat top
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden