Cas Geplaatst 18 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Vanavond goeie film gezien: Son of Saul . Wel heftig. Blij zijn met wat we hebben . Droog af ltrss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Ja Cas, na die film dacht ik ook even heel anders over mij sores in het hier en nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Korte updat, Druk aan het solliciteren. Hou het nog steeds droog . Betrap mij wel soms op het droog drinken, dat sluipt er in. Maar dan zet ik snel de knop weer om. Met dat het solliciteren mij nu makkelijk afgaat nu ik niet meer drink. heb al een paar leuke gesprekken gehad en er zitten al wat leuke werkgevers bij. Wacht nog even volgende week af . Dan neem ik mijn besluit. Gewoon veel solliciteren in mij branche is gelukkig genoeg werk. Moet het afkloppen( niks is zeker) . Voor nu zo lekker eten . Mijn zoontje zit al : eten papa eten papa. Morgen weer naar de AA . Heb er nu weer tijd voor . Wel weer af en toe trek . Zal ook wel door de spanning komen. Ren dat van mij af nu dat scheelt. Sporten vind ik echt top. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 sporten is altijd goed Cas het zorgt dat jij in de actie blijft maakt endorfientjes aan en je slaapt er beter op om maar niet te spreken van dat oog dat ook wat wil waar hadden we in godsnaam eigen verdoving voor nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 21 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Vanavond leuk avond gehad bij de aa. Leerzaam , waren ook een paar mensen uit andere stad . Dat was leuk. Snap nog niet alle stappen denk dat ik nog steeds bij stap 1 zit . Maar het voelt goed. lady jane en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Beter maandag beginnen met nieuwe baan . Verder nog steeds droog. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Ben je nu alle dagen bij huis? Dat lijkt me lastig. Veel hardlopen dan maar? (en solliciteren?) En hoelang drink je nu al niet? Twee maanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2016 Succes alvast Cas, maandag. Heb je er zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 28 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Hallo Gerrit . Ja zeker veel zin in! Zit nu 2 weken thuis. Lang zat alweer. Was 1 jan begonnen bij een nieuwe baan . Dat liep alleen anders. Nu dus maandag bij die andere beginnen. Thuis druk bezig geweest idd met gezin/hardlopen en schilderen . Vanavond weer Naar de A a. Wel veel trek gehad en het droog drinken een paar keer. Maar wel droog gehouden . Ben gestopt op 3 december. Merk wel dat ik mij meer betrap op snoepen . Waar is die innerlijke rust. Verloopig eerst aan drank probleem blijven werken. Bevalt mij nog steeds prima :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Voorlopig eerst aan drankprobleem blijven werken. Waar is de innerlijke rust. Daar ben je mee aan het werk Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2016 Ha, ik las je dus niet goed... alweer nieuw werk de komende week. Wat fijn! En idd zowat 2 maanden alcoholloos. Geweldig man! Cas reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Hoe gaat het Cas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ha smart, gaat goed ben idd tijdje niet geweest. Geen bericht goed bericht zeg ik altijd . Laatste tijd gaat het minder. Als ik niet oppas zit ik dalijk in een behoorlijke terugval. Heb ook een paar keer wat gedronken niet veel maar toch even geproefd. Dat maakt het nu alleen maar weer moeilijker . Heb ook altijd nog steeds drank staan. Dat ga ik vandaag allemaal weg gooien. Op de groep zeiden ze ook dat 2,keer in het begin naar de aa gaan ook niet zo slecht is. Zei tegen mijzelf ik heb toch geen drankprobleem . Heb bewezen dat ik nu ook een tijd zonder kan. Maar ik wil dat leven niet meer terug. En nu heb ik het mij alleen maar lastiger gemaakt . Verder gaat het goed. Mijn nieuwe werk gaat super . Mijn schilderijen verkoop ik goed. Sport nog steeds. Zonder de drank gaat ook alles een stuk beter. Dit wil ik niet verliezen. Ga kijken voor een 2 e groep . Hoe gaat het verder met jou? ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ha Cas, goede berichten van jou! Een keertje proeven... het hoort er misschien bij, wijzer word je er eigenlijk niet van he? D.w.z. het voegt niks toe. Ik vind dat je hartstikke goed bezig bent! En wat heerlijk dat je nieuwe werk bevalt! Schilderijen? Wat leuk man! Is het niet leuk voor je om op het jaarpact te gaan staan? Je drinkt al zo lang niet meer! Bij mij wisselt het nog. Ik moet mezelf langduriger bewijzen, ook al ben ik niet ontevreden. Fijne zondag, en laat nog weer es wat horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ha smart , kijk het nog even dag per dag aan. Merk datcik het er nu best wel lastig mee heb. Nu beginnen er weer nieuwe vuilkuilen . Mijn refusal is ook op. Heb nog geen nieuwe besteld dat ga ik eerst doen . Ok ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2016 Ben bang dat dat een keer proeven naar meer proeven gaat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 O Cas, ineens werd ik nieuwsgierig naar je! Je ging heel straight en goed. Hoe gaat ie nu: we zijn ruim een jaar verder. Ik hoop dat je af en toe nog leest!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden