Meya Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Leila het gaat wel goed met me. Hoe ga jij? Slaap heel lang en wordt dan krakkemikkig wakker. Wel trots. En in vertrouwen. ja hier ook goed, dat heb ik ook , kon eerst niet slapen de eerste dagen en nu kan ik moeilijk naar bed komen,maar val als een blok in slaap en kan lang slapen. en dan nog heel moe zijn, moet zeggen dat wordt nu wat beter. fijne dag aan het strand! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Hallo Emma ,. Peel. Gaat het allemaal nog een beetje ? Had zelf ook blow en drank probleem. Merk dat ik er mij wel lekker bij voelt stoppen met alle twee. Sport ook wel veel dus daar past het ook niet zo bij,. Hoop dat alles goed met je gaat. Ltrssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Had heb het nog steeds . Doe het alleen niet nu . Beter Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 17 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2015 Had heb het nog steeds . Doe het alleen niet nu . Beter ik doe het nog steeds niet. het gaat goed. Niet meer actief op het forum. maar dank voor je bericht. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EmmaPeel Geplaatst 25 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 ik doe het nog steeds niet. het gaat goed. Niet meer actief op het forum. maar dank voor je bericht. Eerste officiële trek momenten beleefd. Ik vind kerst ook stom. Opvallend....die trek.... Niet gedronken Overwogen te blowen... Niet gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Strakke actie, dat niet drinken en niet blowen. Kerst valt inderdaad nie mee. Slaap je inmiddels beter en wordt je wat fitter wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 was de Kerst toch ergens goed voor dag 1 sterk geweest op naar dag 2 klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Goed bezig Emma! Doe je dit op eigen kracht, met af en toe een berichtje hier op het forum? Sterkte met de "feestdagen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden