Spring naar bijdragen

Hoe werkt dit?


Sislyn

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Lyn en verslaafd aan alcohol. Ik heb vandaag deze site ontdekt en vond het fijn om te lezen.

Veel herkenning ook alleen.....ik ben een echte digibeet en heb geen idee hoe dit werkt.Het was al een hele klus om uberhaubt wat te kunnen plaatsen (als het mij al is gelukt :P ) toch zou ik graag deel willen nemen aan dit forum maar weet echt niet hoe het werkt.

Kan iemand mij daar wegwijs in maken of kan ik ergens lezen hoe dit in z`n werk gaat.Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lyn, welkom!

Als je weet dat je verslaafd bent dan ben je wat mij betreft al een heel eind. En nu ga je er wat aan doen. Erg goed en veel succes.

Ik stuur je wat later nog een bericht waar je misschien wat aan hebt met hier je weg vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Lyn,

 

Er is een dagdraad op het "ditjes, datjes en dagdraad"-forum. Hier worden dagelijkse dingen besproken, serieuze maar ook minder serieuze dingen. Gewoon gezellige alledaagse dingetjes.

 

En dit is je eigen draadje, waar je meer op je persoonlijke situatie in kan gaan.

 

Alleen maar lezen kan ook, wat jij wilt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lyn, ook van mij van harte welkom.

Een forum is eigenlijk heel simpel. Je kunt er lezen, en je kunt er schrijven. En allebei is je gelukt. Dus dat komt wel goed.

Ik ben nu een maand gestopt met drinken en heb onwijs veel aan dit forum. Hoop dat jij hetzelfde krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stuur je het beloofde pb-tje Lyn, een persoonlijk bericht. Met daarin dus wat algemene informatie over het forum.

Als je aangemeld bent zie je het envelopje rechts bovenin je scherm rood kleuren ten teken van het ontvangen van zo'n bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lyn,

Welkom op het forum!

Als je onder 'algemeen' gaat kijken vind je 'werking van dit forum' met daarbij een zandbak om te oefenen.

Je schrijft al dat je een probleem hebt met alcohol. Heb je ook al een plan om daar wat aan te veranderen?

Groetjes

Bedankt Akkordeon

Ik ben ermee aan het worstelen en probeer mijn weg te vinden op dit forum.

I.v.m mijn alcoholprobleem, ja daar ben ik al mee bezig. Ik ga me straks wel even kort voorstellen en vertellen waar ik nu sta en hoe het gaat.

Leuk dat je hebt gereageerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een warm welkom Lyn

stap voor stap

hier het forum ontdekken

en alcohol de baas worden.

De 1e stap heb je al gezet

wij kunnen je steunen bij de volgende.

zet m op meis!

Dank je wel Lady Jane!! Wat fijn dat ik zulke leuke reacties krijg :) en ik voel me nu al gesteund. Ik zal me straks nog even voorstellen bij wie is wie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...