student26 Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Hallo allemaal,Het feit dat ik hier uit mezelf al kom, zeg me denk ik wel genoeg.Ik ben een kerel van 26, ik studeer nog steeds en ik stel mezelf steeds meer teleur door mijn gezuip. studieresultaten zijn er niet meer, ouders pompen er maar geld in, sportprestaties nemen af, vrienden gaan werken. I don't know. Ik drink per dag toch zeker 6 tot 10 blikjes baf. Ik heb het nodig. Ik weet het verder niet zo goed. als ik naar school ga en mn best doe haal ik de beste resultaten. maar als ik sport op tv kijken, als ik thuis kom, voor het slapen. drink ik altijd bier.. heb zelden tot nooit alcoholvrije dagen.Ik wil niet accuut stoppen en dat kan ook niet, maar ik wil minderen, maar ben gewoon bang voor de ellende. slapeloze nachten etc...ik ga dit hier nu maar volgen en hopen op positieve berichten etc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2010 Hallo student,tjah, hopen op positieve berichten???Als ik 't zo lees moet je d'r eerst maar doorheen, gewoon ff helemaal ophouden en de ellende, het gezweet en 't verstoorde slaapritme maar 'n tijdje voor lief nemen, het is niet anders. Zoete broodjes heb je niets aan.Als je dan 'n aardig tijdje gestopt bent (ik ga voor bv. maanden!) en je voelt jezelf sterk en denkt dat je het aankunt er 'n paar te nemen, probeer 't. Ga je dan weer de fout in, stoppen. Het is 'n dun lijntje, sprak de ervaringsdeskundige.De online hulpverlening van alcoholdebaas is zeker de moeite waard, ga je het beter doorzien.Ik zou zeggen: grijp je kans.Groets, Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...