zootje Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Hoi ik ben Zootje, 55 jaar oud en op 28 augustus 2015 gestopt met roken. Meer dan 40 jaar gerookt en de laatste jaren wel 30 tot 35 per dag. Na 2,5 maand gestopt te zijn nog erg veel moeite. Voel me ook niet trots, blij enz. Denk regelmatig morgen begin ik weer.....maar doe het toch niet. Een soort van jojo in mijn gedachten ☺ HarriettSouth reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leentje71 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Goedemorgen Zootje en welkom hier. Toch al 2 en half maand gestopt... Goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 9 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Heb me nu pas voorgesteld, lees al wat langer mee, ook op ditjes en datjes. ben niet zo'n schrijver maar zal ad en toe wel reageren. Dank je Leentje en Akelei, maar het voelt niet als goed en iets waarvoor je me moet feliciteren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Welkom, ben zelf gestopt op 19 oktober en heel trots! Waarom ben je niet trots op je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 Skye, ik weet niet waarom ik niet trots ben. Ben denk ik nog te druk met het stoppen op zich. Vind het erg lastig en moeilijk om niet te roken, waardoor er denk ik geen ruimte is voor trots. kan het niet goed uitleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skye Geplaatst 14 november 2015 Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ben wel trots op je! tweeenhalve maand is niet niets en dat je er nog steeds aan denkt en het dan toch niet doet! wees daar maar trots op hoor TOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zootje Geplaatst 14 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2015 Dank je skye, misschien komt dat nog ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HarriettSouth Geplaatst 27 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2017 Welkom Zet ook even een gezocht bericht in het daarvoor bestemde forumdeel, grotere kans dat je dan wat vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden