Spring naar bijdragen

Smilie's plaatsen,


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben nieuw hier en heb al een beetje rondgekeken, maar deze kon ik nergens vinden.

 

Hoe kan ik hier smilie's plaatsen bij een tekstbericht?

 

Bij voorbaat dank!

 

Charlie

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik gebruik animaatjes.nl (en er zijn nog tig van die sites)

die hebben smileys, plaatjes en nog veel meer

dus eenmaal in de favorieten en dan met kopieren en plakken naar je posting.

succes!

Oké, thnks Jane. :)

Iemand nog meer tips?

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij ben ik erg blond .Ik kan de smiles niet vinden , schrijf wel op een tablet misschien daarom niet , help

Precies, ik kan de smiley's ook nergens vinden, met wat oefenwerk en proberen heb ik er nu inmiddels zelf een aantal voor elkaar gekregen.

Bijvoorbeeld; :) = : ) , ;) = ; ) , :P = : p , :D = : D , :o = : , :( = : ( , B) = B ) :heart: = : heart : (gezien van Burchill, thnks), :rose: = : rose :, :lips: = : lips :, :clock: = : clock : en idd zonder die spatie's tussen de tekentjes, verder ben ik ook nog niet gekomen, ik zou graag nog de snelcode weten voor die bloossmiley bijvoorbeeld en liefst nog veel meer verschillende, komt vast wel, we blijven oefenen. ;)

Update:

En inmiddels ook nog deze;

Hier is ie dan, de bloossmiley; :blush: + :sun:, :moon: = : blush : + : sun :, : moon : !!! :present: = : present :, :musicnote: = : musicnote :,..

En ook hier is het dan gewoon die 'dubbele punt ( : )' en dan zonder spatie 'musicnote' en weer zonder spatie 'dubbele punt ( : )', is dan bijvoorbeeld; :musicnote:

Wie heeft er eventueel nog meer voorbeelden van snelcodes voor ons? :)

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...