Gast Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en heb al een beetje rondgekeken, maar deze kon ik nergens vinden. Hoe kan ik hier smilie's plaatsen bij een tekstbericht? Bij voorbaat dank! Charlie 17 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) Ik geloof dat ik al wat gevonden heb, dit lukt alvast... Verder ben ik nog niet gekomen, zijn er nog tips voor leuke smilie's!? 17 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 ik gebruik animaatjes.nl (en er zijn nog tig van die sites) die hebben smileys, plaatjes en nog veel meer dus eenmaal in de favorieten en dan met kopieren en plakken naar je posting. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) ik gebruik animaatjes.nl (en er zijn nog tig van die sites) die hebben smileys, plaatjes en nog veel meer dus eenmaal in de favorieten en dan met kopieren en plakken naar je posting. succes! Oké, thnks Jane. Iemand nog meer tips? 18 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Volgens mij ben ik erg blond .Ik kan de smiles niet vinden , schrijf wel op een tablet misschien daarom niet , help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 (bewerkt) Volgens mij ben ik erg blond .Ik kan de smiles niet vinden , schrijf wel op een tablet misschien daarom niet , helpPrecies, ik kan de smiley's ook nergens vinden, met wat oefenwerk en proberen heb ik er nu inmiddels zelf een aantal voor elkaar gekregen.Bijvoorbeeld; = : ) , = ; ) , = : p , = : D , = : , = : ( , = B ) = : heart : (gezien van Burchill, thnks), = : rose :, = : lips :, = : clock : en idd zonder die spatie's tussen de tekentjes, verder ben ik ook nog niet gekomen, ik zou graag nog de snelcode weten voor die bloossmiley bijvoorbeeld en liefst nog veel meer verschillende, komt vast wel, we blijven oefenen. Update: En inmiddels ook nog deze; Hier is ie dan, de bloossmiley; + , = : blush : + : sun :, : moon : !!! = : present :, = : musicnote :,.. En ook hier is het dan gewoon die 'dubbele punt ( : )' en dan zonder spatie 'musicnote' en weer zonder spatie 'dubbele punt ( : )', is dan bijvoorbeeld; Wie heeft er eventueel nog meer voorbeelden van snelcodes voor ons? 27 september 2015 bewerkt door Charlie40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 dit vond ik via google heb je hier wat aan? http://editorial.nl.softonic.com/wat-zijn-de-codes-voor-emoticons-in-facebook-chat ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 24 september 2015 Rapport Share Geplaatst 24 september 2015 Gaar toch eens naar een studie Smiley s toevoegen kijken .Kreeg het zo niet voor elkaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2015 Rapport Share Geplaatst 25 september 2015 dit vond ik via google heb je hier wat aan? http://editorial.nl.softonic.com/wat-zijn-de-codes-voor-emoticons-in-facebook-chat Dank je Lady Jane,Helaas werken degene die ik vanuit de link hier probeerde niet op deze site. Groet, Charlie,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 september 2015 Rapport Share Geplaatst 25 september 2015 Gaar toch eens naar een studie Smiley s toevoegen kijken .Kreeg het zo niet voor elkaar .Succes ermee Ronja!Wellicht kun jij me straks nog wat leren dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2015 Rapport Share Geplaatst 27 september 2015 Dank je Ploffie,Dat is wel heel compleet en overzichtelijk! Groet, Charlie,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Charlie, als smileys wél werken op je computer en in het berichtenvenster van het forum en je toont alle smileys, dan krijg je dat overzicht te zien. Dus dat zijn ze allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Nogmaals dank Ploffie, ik zit meestal met mijn mobiele telefoon op deze site, kan zijn dat ik ze daarom nog niet gevonden had, maar nu kan ik ze zeker niet meer missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden