jowan Geplaatst 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst 11 september 2015 Ik meld me helemaal "Happinez" af voor de dagpact. Babbeltje gemaakt met Jan Geurtz en andere indrukwekkende sprekers. Ik heb met vriendin een hele mooie dag achter de rug, nog net op tijd (te laat) voor de NA meeting. Maar ach, het is nooit te laat voor een meeting. Nu nekkie af en te kooi. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst 11 september 2015 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 hoe frummers schrijven mag nooit jouw eigen verantwoordelijkheid afschuiven tot gevolg hebben Spud. Maar ikzelf las liever de zin dat je minimaal 48 uur niet gaat drinken, dan autorijden. en ja, zoek hulp mijn idee ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 (bewerkt) Over depressie en zelfdoding stop ik een discussie te voeren. Men wil dat toch niet begrijpen en daar schijnt een rede voor te zijn. Ben blij dat ik weet dat het niet zo egoïstisch is als iedereen altijd maar denkt. Maar dat is wat ik geloof en daar hoef ik niemand van te overtuigen. Twee discussie 1. choose life en mijn hoop dat je hier voor kiest (zonder je een moraal op te dringen dat suicide niet zou mogen) 2. breng met zelfdestructief gedrag niemand anders in gevaar (met een moraal van dat je slechts zelfbeschikking hebt en niet beschikking over het leven van een ander) Nooit meer doen hoor zo dronken en zo depressief gaan rijden, schrik me rot! 12 september 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden