redcobra Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik ben ko 51 jaar jong/oud hoe je het noemen wilt. Het is voor mij heel moeilijk me te uiten. Ik drink om dingen en situaties te vergeten ,eigenlijk wil ik alles vergeten. En juist dat maakt het zo moeilijk om voor mij te stoppen. Dagelijks wordt ik nog geconfronteerd met mijn verleden. dit is voor mij al veel. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Welkom ko. Ik zeg hier ook niet zoveel. Leer wel weer veel van anderen. Sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Welkom Cobra, Succes met stoppen! Het is waar dat je dan dingen aan gaat pakken. Wat je dan ook de kans geeft om te leren leven met je verleden. Uiteraard weet ik niets van je verleden. Maar het heeft je gemaakt tot wie je nu bent. Ik twijfel er niet aan dat je een mooie mens bent! Stoppen maakt niet alleen jou, maar ook je leven mooier! Echt de moeite! Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 welkom Ko. Misschien heb je in het hier en nu straks geen drank meer nodig om verder te kunnen. Het zit je in de weg om je verleden te verwerken ben ik bang. Gebruik ons forum maar om te oefenen in het uiten, de drempel is wat lager als je niet mensen hoeft aan te kijken en bang bent fouten te maken. Je kunt via bewerkenaltijd een bericht aanpassen of verwijderen zelfs. Ik hoop je nog meer te lezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Welkom Ko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Er is geen drank genoeg om je verleden te doen vergeten. Heb ik al jaren geprobeerd is mij nog nooit gelukt en het bracht mij ook niet verder. Er zijn wel andere manieren om jou verder te helpen. Hulp zoeken voor drankprobleem en jou verleden Mijn balletje ging rollen toen ik opbiechte bij mijn huisarts over mijn drankprobleem Was een behoorlijke drempel die ik moest overwinnen maar zo de moeite waard Misschien voor jou ook een optie.. Goed van je Cobra dat je de eerste stap hier op forum hebt gezet. Welkom en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Welkom Ko Heel goed dat je de stap naar jezelf even voorstellen hebt genomen. Ik hoop dat dit voor jou een opstapje gaat worden naar een ander leven. Ik heb hier in het begin heel veel gelezen en best veel geschreven. Er is veel te halen op dit forum, vind ik. Nuttige dingen, tips, herkenning. Heel veel succes Ko! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ow zie nu pas dat je er twee keer bent Had al ff gereageerd op je andere draadje, maar nogmaals welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden