AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 En alleen alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Hoi tin lange tijd niet gelezen 18 juli 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 klopt plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 spijtig te horen dat je relatie over is hoe dat opeens na 20 jaar of is er al een lange voorgeschiedenis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 mwa en een beetje last van een muispols. Een oude blessure. voor de rest z'n gangetje. Bijna een jaar gestopt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Plof dat is een heel verhaal Er is al 15 jaar samen zijn en toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Fijn te horen van jou, ga voor een jaar en meer alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 gek is dat he, die relaties die oud zijn en toch weer heel slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 welkom Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 hoi akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Plof ik weet het niet en toch wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) Wel je hebt nu te maken met een soort rouwverwerking, tin. 18 juli 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 in het begin was het wel goed? Ze is en blijft een moordvrouw, met maar 1 man in haar leven en dat is haar zoon. Meld me morgen plof, ik ga mijn nest in. Ben wel even heel blij met jou dat je reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 noem niet steeds mijn exnaam Plof Ik word gecontroleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) slaap lekker tin niet teveel aandacht besteden aan emoties die je 's nachts hebt. Die kunnen veel dieper en vreemder zijn dan overdag. De beste oplossing is vaak gewoon slapen. 18 juli 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 sorry tin, gecorrigeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 ik ga ook mijn nest in, slaap lekker akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Overdag zijn ze het zelfde Plof, je hoort nog van mij. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Welkom terug Rintintin. Rottig nieuws van jouw kant. Sterkte en kom maar lekker van je afpraten hier bij ons. Hoop je snel weer regelmatig te lezen. Je wordt gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Hoi Rin ti nintin en Ploffie, Had gister de tablet wel aan, maar was niet aan het lezen. Heb jullie warme welkom dus gemist. @Rintintin, moet dadelijk een paar uurtje werken, maar kom later op de dag zeker kijken of je er be bent voor een babbel. Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2015 Rintintin als klein kind mijn lievelingsserie in Australie. zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden