Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 juni 2015


Mai

Aanbevolen berichten

Als ik crimineel zou zijn, zou ik alles doen binnen de tijdsperiode in de nacht wanneer mensen burgernet uit hebben staan. ;)

 

Goed, ik ga maar weer proberen te slapen. Denk niet dat het goed gaat lukken met die warmte, maar toch. Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kotsen mag nog toch? Da's gewoon on topic net als nachtelijke zweetaanvallen en onbeschermde seks enzo

 

Ik was net aan het eten ook al is het al laat. Doe ik altijd na avonddiensten. Je wil niet weten waarover mensen in de zorg praten onder het eten. Ik ben daar inmiddels helemaal aan gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk jaar vergeet ik die Artis dag Ploffie. Neem me ieder jaar voor vrijwilliger te worden die avond waar hele zieke kinderen met een leger van verzorging een leuke dag hebben. Lijkt me erg leuk om te doen. Voor volgend jaar niet vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me wat leeg, moe maar ook opgelucht.

 

......en ik heb zoveel trek nu. Bak ijs met verse ananas net op.....nu maar tosti's bakken. Het mag ik ben toch teveel afgevallen de laatste tijd.

 

Weten jullie trouwens wie die nachtelijke gast is. Dat is altijd op dit laatste tijdstip, geen bekende namen maar altijd 1 gast en nooit een keer 0 of 2 of 3, altijd 1. Hoe laat ik ook kijk. @gast wie ben jij? Kom anders gewoon meepraten hier......

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...