Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Waar blijft dat toetje nou Jane. Sorry, ik word een beetje melig. Komt door Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ha! Mijn onderwerp. Hier mag ik wel wat van vinden, en iets van zeggen. Vandaag heb ik dry-fit sokken aan. De fit is oke. Gewoon mijn maat. Dry zijn ze niet. Ik heb motorlaarzen aan gehad die niet waterdicht zijn. Mijn voeten zijn klam. Ik weet niet of ik het weer of de sokken de schuld moet geven, maar aan mijn motorspullen kan het niet liggen. Want die zijn gewoon van Sidi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Oh je had het al weer aangepast Jane 31 mei 2015 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 (bewerkt) Of heb je last van zweetvoeten. 31 mei 2015 bewerkt door Kate Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Over Gerrit gesproken........................... Mijn schoonmoeder wint als het gaat om ERG. Vandaag kreeg ik een cadeautje , meegegeven aan manlief want Monster moest zo nodig naar Assen. Een pakje inlegkruisjes. MG. Heb ik gewonnen of niet? Anders ruilen? Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Lieve Kate, voor zweetvoeten is toch iets nodig wat lijkt op activiteit? Ik ben zo'n klein lui schatje, hoe in vredesnaam zou ik zweet moeten genereren en in mijn dry-fit sokken doen belanden? Moet ik dan ALLES uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Heb je ook geitenwollen sokken (yogithee vind ik altijd passen in het alternatieve plaatje van sandalen, sokken en macrobiotisch eten, maar ik dronk het ook zeg ik hypocriet) Ja, precies zoals ik ben dus, hè Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 MG dat is een erg goed plan! Maar als ik die inlegkruisjes moet bewaren voor in mijn laarzen, wát moet ik dan onder mijn oksels proppen? Want mijn t-shirt was niet dry fit he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 nee nee! Yogi droeg hakken óf blote voeten, heeft ze zelf verteld. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 herstel hakken óf niets, dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 zie posting 127 van 1 april jl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Moet je mijn voeten eens ruiken zomers, als ik alleen maar een dag achter een bureau heb gezeten. Maar nu wordt het allemaal te intiem hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Kate, ik vind het niet fijn dat jij mijn zweetvoeten in het openbaar gooit. Het is niet helpend en niet helend als iedereen weet van mijn voeten. Ik vrees dat ik hier mel Kate, grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Wil je er over praten. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 We komen hier niet voor onze zweetvoeten zeggen ze dan. Oh ja ik ging nog wat nakijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Vroeger..... Liep ik idd zomers 's nachts op blote voeten op straat en droeg ik mijn nieuwe hakken in bed (niet om de kinky hoor, gewoon omdat ik ze zo mooi vond) ☺️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 ja daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 na de oksels krijgen we nu keihard bedscenes moet dat nou hardop? Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 als mijn oma nog geleefd had was ze vandaag 114 jaar geworden en als ze dan ook nog had meegelezen dan zou ze nú uitloggen of douchen hoe oud zou MijnGerrit eigenlijk zijn (hij is er nu toch even niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Monster foei MijnGerrit het spijt me dat ik je naam ijdel gebruikt heb voor een grapje bah wat zou oma hier wel van denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 moet je maar niet gaan douchen precies wanneer Yogi los gaat met hakken enzo ik zou ook wel willen douchen, maar ik kan Yogi toch niet alleen laten nu ow, Yogi is zélf weg on topic nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Ik weet hoe oud MG is......Ik heb hem gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 nee, véél jonger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Fruitje lieve Fruit vertel es: Had jij wel es iemand met hoge hakken aan in b la maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 nee laat maar wél dat kan heel erg triggeren en triggers schijnen heel erg gevaarlijk te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden