erik Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Slaap lekker gerrit en erik. Maar ik denk als iemand een overdosis pillen neemt, die persoon geen rekening houdt met zijn of haar acties tegenover anderen. Dat klopt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Morgen is nu defintief niet de meest tactvolle stopdag voor roken. Eerst wat rustiger vaarwater. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Ik denk dat de poging gebeurde en vervolgens wordt er hulp gezocht omdat het gebeurde. Ik ben het niet eens met het perspectief van emotionele chantage. Dat is misschien in de ogen van de buitenstaander zo. Maar de hersenen van iemand die tegen zelfmoord aan zit werken anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 maar goed dat is mijn mening, anderen zullen er vast anders over denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 (bewerkt) Hopelijk kan je het haar vergeven, erik. Ik denk dat het bewonderingswaardig is dat je er nog bent voor haar en dat ze iemand heeft die ze vertrouwt. 30 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 hoe het ook zit deze vrouw is méér dan 1 leven aan het vernietigen. 113 heeft in kantooruren mensen die echt professioneel mensen als zij en Erik kunnen begeleiden. het is teveel voor je Erik, hoe dan ook, deze verantwoording kan niemand aan ben ik bang. Ik weet niet goed raad, maar zoek hulp via 113 zou ik denken. en heel veel kracht en wijsheid om hier door te komen ik benijd je niet. (moest wel even lachen bij die ene posting O MG mijn zoon bezigt die uitdrukking dagelijks, zonder spatie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden