Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen. ja bak vol graag maar dat is niet goed voor de lijn. Ik ga vanmiddag mijn zoon ophalen die komt 2 daagjes logeren. Gezellig. Hij weet niet dat ik niet meer drink. Ga het ook niet veretellen. Wil er geen issue van maken. Hij heeft een enorme hekel aan de lucht van alcohol. Hoe vaak ik wel niet Ma Je stinkt naar mijn hoofd heb gekregen...

Vandaag stink ik niet :)

Geplaatst

Lieve Amandel, het lucht enorm op, voor jezelf en waarschijnlijk voor je zoon.. Maar ik moest eerst ook sterker in mijn schoenen staan voor ik het open durfde te gooien. Dus snap helemaal je gevoel, rustig aan, doe wat goed voelt voor jou. Wordt vanzelf duidelijk wanneer en of je erover wilt gaan praten

Geplaatst

Haha, valt niet mee hè, komt mssch ook ooit nog ns goed bij mij, echt sportief zijn.... Of ik houd t gewoon bij lekker lang wandelen door het bos  :P

Geplaatst

Moe... en natuurlijk dan weer trek.. Zit me de hele tijd af te vragen waarom ik dan trek krijg.. Wat is dat toch ? hmzzz ben er nog niet uit.. En nee ik ga niet drinken. dat is het niet. Zijn het de suikers ? Dan zou ik toch trek krijgen in eten.. Is het de alcohol ? Maar daar word ik dan eigenlijk meer moe van. Hmz ik weet het niet.. mopper

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...