Gast Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Ik heb ook altijd gezegd dat ik drank gewoon lekker vond. Het is echter heel lang geleden, dat het me echt om de smaak ging. Ook een dure fles van het een of ander ging er, na het eerste glas, gewoon in rap tempo doorheen. En als ik niet goed had ingekocht, dan dronk ik ook dingen die ik helemaal niet lekker vond. Het ging gewoon om de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 26 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Het is erg vroeg maar ik ga toch maar naar bed. beetje tv kijken en maar weer vroeg slapen.. Dank voor jullie reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2015 Word je dan niet vannacht wakker? Structuur en ritme zijn belangrijk in je leven...wil niet bemoeierig over komen Fijne avond en nacht Amandel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 27 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 nee. ik sport niet. vreselijk sporten.... Heb wel bij mij in de schuur een fiets ontdekt . Stond daar onder een laag stof. Hij blinkt weer . dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2015 ... dus ... nu een stukje fietsen? Hoofd leeg, lekker moe ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Hoi Amandel, ik ben ook niet van de 'sport'. Maar lekker wandelen, een stuk fietsen... in beweging en buiten zijn...het zal je goed doen! Begin met kleine stapjes dan zijn ze vol te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Nee. nog niet gefietst. wel lekker gewerkt. Volgende week op de fiets naar t werk. Is half uur , moet te doen zijn hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goed voornemen Amandel! Ik ben erg benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Laat je het weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Dat moet te doen zijn, je gaat het misschien nog wel leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Tuurlijk. jullie zijn nog niet van me af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 30 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Voel me eigenlijk wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 you are number 1 now ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 30 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Whahaha nee hoor. ga mijn droge weken bij houden op deze manier . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Hij komt wel binnen, de eerste week Ben benieuwd naar de 2e! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Haha, leuk Amandel : ) Heb je alvast een heleboel nummers klaar staan?? Je gaat goed! Alvast een bloemetje voor week 1 achter de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Je gaat goed Amandel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 30 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Lekker hè lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 (bewerkt) en nog gezond ook maar om het nou bij 1 te laten? smaakt naar méér he. 30 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 30 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Jaaa, een hele bak vol graag! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Goedemorgen. ja bak vol graag maar dat is niet goed voor de lijn. Ik ga vanmiddag mijn zoon ophalen die komt 2 daagjes logeren. Gezellig. Hij weet niet dat ik niet meer drink. Ga het ook niet veretellen. Wil er geen issue van maken. Hij heeft een enorme hekel aan de lucht van alcohol. Hoe vaak ik wel niet Ma Je stinkt naar mijn hoofd heb gekregen... Vandaag stink ik niet huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 misschien een mooi issue juist wel vertellen/delen?als ik jouw zoon was zou je me giga blij maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Voel me er nog niet sterk genoeg voor. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 dan niet doen, komt vast wel. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden