Spring naar bijdragen

Ook nieuw hier


amandel

Aanbevolen berichten

Lieve Amandel, het lucht enorm op, voor jezelf en waarschijnlijk voor je zoon.. Maar ik moest eerst ook sterker in mijn schoenen staan voor ik het open durfde te gooien. Dus snap helemaal je gevoel, rustig aan, doe wat goed voelt voor jou. Wordt vanzelf duidelijk wanneer en of je erover wilt gaan praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe... en natuurlijk dan weer trek.. Zit me de hele tijd af te vragen waarom ik dan trek krijg.. Wat is dat toch ? hmzzz ben er nog niet uit.. En nee ik ga niet drinken. dat is het niet. Zijn het de suikers ? Dan zou ik toch trek krijgen in eten.. Is het de alcohol ? Maar daar word ik dan eigenlijk meer moe van. Hmz ik weet het niet.. mopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe... en natuurlijk dan weer trek.. Zit me de hele tijd af te vragen waarom ik dan trek krijg.. Wat is dat toch ? hmzzz ben er nog niet uit.. En nee ik ga niet drinken. dat is het niet. Zijn het de suikers ? Dan zou ik toch trek krijgen in eten.. Is het de alcohol ? Maar daar word ik dan eigenlijk meer moe van. Hmz ik weet het niet.. mopper

Ik krijg ook heel vaak trek als ik moe ben.

Maar als je moe bent, ben je ook vaak wat gespannen, en tobberig, want je wil helemaal niet moe zijn.

Als je dan een wijntje neemt, volgt die zalige ontspanning, en al snel het gevoel, ach wat kan mij het ook allemaal schelen.

althans, zo werkt het bij mij dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties. wat kan een mens toch moeilijk zijn voor zichzelf he :P

Dat HALT kende ik nog niet. Iets om eens stevig bij stil te staan.

Trek moment is weer voorbij. Heb fikse salade gemaakt en toen was het weg. Ga eens kijken of ik eerder wat kan eten zodat ik niet hongerig en vermoeid word.

Ik blijf op mijn hoede !

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Amandel, weet niet wat je tegen bent gekomen, maar er is overal wat hoor! En hier zijn regels, een moderator.... Zit ook op een forum voor ouders, zou over opvoeden moeten gaan maar wat daar af en toe voorbij komt, daar zijn wij verslaafden softies bij :P

Wat Kruidenthee al zegt, vooral wel schrijven als jij het moeilijk hebt hè? Zonder een ondersteunend forum was ik never gekomen waar ik nu ben...

Ik blijf overigens momenteel nog maar ff bij 'wie is wie' en lees graag nog wat andere interessante draadjes, en verder vooral bij mijn doel nu: niet meer drinken. 

Vooral focussen op de fijne zaken, en dingen die voor jou moeilijk zijn maar even overslaan? Nogmaals, geen idee waar het over gaat en hoef ik ook niet te weten. Hoop wel dat we je gelijk horen als je het moeilijk hebt, er is hier veel fijne en warme steun... lieve groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik wil me graag aan jullie voorstellen.

Ik ben Wenty, een vrouw van 54 jaar en drink teveel. Ik ben gek op wijn en drink iedere avond 3 glazen, met feestjes worden dat er gemakkelijk 5. Ik ben bang dat ik mijn grenzen steeds meer zal verleggen en wil eigenlijk stoppen want ik schaam me ervoor.  Ik woon tijdelijk in Utah in Amerika. Mijn hobby’s zijn: wandelen, fotograferen en creatief bezig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...