Spring naar bijdragen

Sterk gebleven.

Casper

Aanbevolen berichten

Gisteren was mijn vriendin jarig en heb het volgehouden om geen alcohol te drinken. Eerst vond ze het jammer dat ik geen sterke drank wilde maar ik bleef voet bij stuk houden en zei dat ik er geen behoefte aan had en liever gewoon wat frisdrank wilde hebben. Eerst keek zij wel een beetje verbaasd omdat zij dit van mij niet gewend was en ze vroeg of ik mij misschien niet lekker voelde. Ik vertelde haar nogmaals dat ik mij echt heel lekker voelde maar er gewoonweg geen zin in had. Ze dacht nog dat ik een grapje maakte maar ik bleef haar serieus aankijken en uiteindelijk nam zij er toch genoegen mee. Ik ben blij dat het mij gelukt is om nee te blijven zeggen en het is echt een gezellige middag en avond gebleven zonder dat zij verder nog ergens op aangedrongen heeft. Ik heb mijzelf een pluim gegeven en ik had een heerlijk tevreden gevoel.

Dit wilde ik even vertellen aan jullie allemaal.

Groetjes van mij,

Casper

bewerkt door Casper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi casper...nee zeggen word steeds makkelijker namate je nee zegt.

Fijn dat je ook direct ervaren hebt dat het gezellig is en is gebleven

Iets wat gezellig is..is gezellig

Iets wat ongezellig is...is ongezellig

Niets meer niets minder

En ook daar heb je een keuze in...wil ik in een ongezellige sfeer blijven zitten

Goed bezig jij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topvrouw!

Weet je vriendin dat je een drankprobleem hebt? Ik weet niet of het een goede vriendin is of gewoon een kennis. Maar in het verleden hielp het mij wel om aan een aantal goede vrienden te vertellen dat ik gestopt was met drinken. Als een soort van failsafe systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Pumpkin, MijnGerrit, Huttula, Lady Jane, Vol en Nerys,  voor jullie ondersteuning. Het doet mij echt goed.

Nerys, mijn vriendin weet niet dat ik een drankprobleem heb, maar ik ben wel van plan om het haar toch te zeggen als ik weer bij haar ben, wij zien elkaar regelmatig en dan dronk ik samen met haar sterke drank. Nu ga ik het haar vertellen zodat zij weet hoe de vork in de steel zit. Als zij dit niet begrijpt dan heeft zij pech gehad, maar ik ga ermee door om niet meer te willen drinken.

Groetjes,

Casper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...