AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Bedtijd truste allemaal tot morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, kalm en nuchter. Vanavond een klein maar fijne AA meeting bezocht. Ik ga met een goed gevoel te kooi. Welterusten en wellicht tot morgen. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 Ik heb meegeleefd hoor Suiker Heel veel plezier geluk en liefde met haar Maatje hoor Suiker, gaaf voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 tsja, dieren, prachtig net als ABBA Maar er is toch geen hond die zijn dier Annifrid noemt, of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 beetje melig, tijd voor mijn nest dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2015 ha Huttje, ook nog op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Kwam van mijn werk. .nog ff hier lezen...klaas vaak kwam snel langs Slapen gaat goed..sinds januari ook geen melatonine meer Ook ik kan het ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden