Monster Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 vandaag was het schitterend weer, ik hoef vast niet uit te leggen hoe 'de motor uitlaten' hier verstaan wordt.... Eenmaal thuis bedacht ik dat ik op de motor deed wat ik aan het doen was, nl. motorrijden. (wat een gezeik? Nou, voor een denker die maar moeilijk uit het hoofd komt was dit Mindfulness avant la lettre) Ik kan me niet heugen dat ik een hele dag zonder tobben, denken en zemelen heb doorgebracht. Ik denk dat ik manlief maar ga vertellen dat hij voortaan de kost mag gaan verdienen en dat ik wel rondjes op de motor ga rijden omdat dit goed is voor mijn herstel Yogajuf, huttula en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Ik ga naar bed 5de week droog truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Sow ik zag je nog net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden