Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 maart

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Juist die spanning die wegviel blijkt dus een trigger voor mij te zijn Gipsy...

Spanning weg, beloning voor al het harde werken...

Wist ik al wel, maar toch kwam ie hard aan, en moeizaam te doorbreken.

Fijn om te lezen dat je gips met een goed gevoel kan achterlaten, maar kan me je verdriet wat je ervan hebt bijna aanvoelen...

Beetje een dooddoener, maar het zij zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, gisteren voor het eerst gezocht naar geocaching in amsterdam. Nu lees ik het in de dagdraad.

Bestaan er ook geocaches voor honden? Dat ze hun neus moeten gebruiken om iets op te sporen?

Blondie, als je weet waarom je vandaag zo hyper bent, kan je misschien de trek de volgende keer voorkomen.

voor honden niet dat ik weet. Dan zou het ook ergens naar moeten ruiken , dan komen andere dieren er ook op af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zei iemand oesters? Mmm... Lekker!

Ik heb vandaag een mooie bos lentebloesem met amaryllissen voor mezelf gekocht (tip van Skip). Een amaryllis liet z'n kopje hangen. Nu doet hij yoga. Ik heb hem op z'n kop gehangen aan de keukentafel met water in zijn steel. Hopelijk vindt ie het lekker en voelt hij zich morgenochtend beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom me even afmelden voor de dagpact. Droog en nuchter. Voel me de hele dag al ellendig, somber en negatief. Zal de nawerking van de therapie zijn. Dat hoop ik dan maar. Ik heb ook geen energie om bij te lezen. Slaap lekker als jullie eraan toe zijn lieve mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...