finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Zeker weten vandaag een herdenking aan hiroshima ontdekt dankzij geocaching. Nooit geweten dat het in Vlaardingen was er stond en bloesem boom hoeveel heb je er al gevonden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Weet waar de trigger vandaan komt... Relaxstand na een lange tijd onder hoogspanning, qua werk. En dat verdient??? Niet dus. Trek inmiddels verdwenen. Nu eten, uitbuiken en nog effe een flinke wandeling met de hond. Uithyperen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) dubbel... 7 maart 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Juist die spanning die wegviel blijkt dus een trigger voor mij te zijn Gipsy... Spanning weg, beloning voor al het harde werken... Wist ik al wel, maar toch kwam ie hard aan, en moeizaam te doorbreken. Fijn om te lezen dat je gips met een goed gevoel kan achterlaten, maar kan me je verdriet wat je ervan hebt bijna aanvoelen... Beetje een dooddoener, maar het zij zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 en ik eet macaroni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 geocouching of zo wat is dat precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 geocouching of zo wat is dat precies?met en gps of smartphone doosjes zoekenje krijgt via internet coördinatie zo kom je op rare plekken De doosjes moeten wel blijven liggen voor andere spelers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Eline, http://nl.wikipedia.org/wiki/Geocaching Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Grappig, gisteren voor het eerst gezocht naar geocaching in amsterdam. Nu lees ik het in de dagdraad. Bestaan er ook geocaches voor honden? Dat ze hun neus moeten gebruiken om iets op te sporen? Blondie, als je weet waarom je vandaag zo hyper bent, kan je misschien de trek de volgende keer voorkomen. voor honden niet dat ik weet. Dan zou het ook ergens naar moeten ruiken , dan komen andere dieren er ook op af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) Een garnaal is geen vis hoor, maar desondanks eet smakelijk Agnieta 7 maart 2015 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Agnieta, Dan lust je zéker Pangasius, Tong, Tarbot en Tonijn wel toevallig dat die drie alle met een T beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Garnaal is schaaldier net als Kreeft en Krab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Schelpdieren zijn Mossel, Oester enzovoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Zei iemand oesters? Mmm... Lekker! Ik heb vandaag een mooie bos lentebloesem met amaryllissen voor mezelf gekocht (tip van Skip). Een amaryllis liet z'n kopje hangen. Nu doet hij yoga. Ik heb hem op z'n kop gehangen aan de keukentafel met water in zijn steel. Hopelijk vindt ie het lekker en voelt hij zich morgenochtend beter. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Kom me even afmelden voor de dagpact. Droog en nuchter. Voel me de hele dag al ellendig, somber en negatief. Zal de nawerking van de therapie zijn. Dat hoop ik dan maar. Ik heb ook geen energie om bij te lezen. Slaap lekker als jullie eraan toe zijn lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Met een beetje mazzel eet ik binnenkort wolf, is vandaag hier in provincie gezien. Fijne zaterdagavond iedereen Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Trusten Plof, weet je al wat je morgen eet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden