Freddie Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoi allemaal,Ben vandaag gestopt met drinken.Groeten,Fred Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoi Freddie, Welkom en join the club. Hartstikke goed dat je deze stap neemt. En er is zat lol te maken als niet drinkt hoor. Waarschijnlijk heb je het 'draadje' ditjes en datjes&de dagdraad al gezien??? Wees welkom daar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Dag Freddy,Welkom. Goed dat je gestopt bent. Doe het per dag. Het is voldoende te zeggen: vandaag drink ik niet. Of: dit uur drink ik niet. En dan na die dag of na dat uur hetzelfde voornemen. Het werkt meestal niet te zeggen dat je nóóit meer zult drinken. Daar kun je het beauwd van krijgen. Een dag is te overzien.Veel sterkte!Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francois Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik was ook gestopt begin dit jaar. 2 maanden volgehouden daarna ging het weer mis. Wat heb ik geleerd? ik heb een alcoholprobleem, en dat probleem is groter dan ik dacht. Waarom? omdat ik regelmatig stop, maar na 2 weken gaat het toch weer mis.Ik doe de internetbehandeling, maar in opvolging daarvan ga ik gesprekken hebben met de verslavingszorg hier in de buurt. Kijken of me dat kan helpen, ik hoop het.vriendelijke groeten,Francois Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hallo Freddie,welkom op ons forum.Weet je al of je alleen stopt of heb je erhulp bij? Ik heb de ADB-training hier gedaan en dat heeft me veel inzichten gegevenen samen met de forumleden, leer ik hier nog dagelijks bij.Ik hoop dat je je hier snel thuis voelt en dat je komt meelezen op de dagdraadbij ditjes en datjes, en als je daar aan toe bent, ook meeschrijft. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Francois, goed dat je niet opgeeftwant vallen en opstaan hoort er soms bij helaas,maar zo hebben we ook leren lopen, dus waaromzou het jou niet lukken?Misschien helpt het hier wat vaker te komen en juist te melden voor je weeralcohol gaat kopen. Meestal krijg je trek-signalen en dat is het momentom in de goede aktie te komen, hulp genereren hier dus!We weten wat het is en er is bijna altijd wel iemand hier aanwezig, dus schroom niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst 18 april 2010 Fred van harte welkom! en Francois welkom terug?Zet m op jongens!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Welkom hier en goed van je dat je het nu zo aanpakt (met internetbehandeling erbij enzo). Klinkt alsof je je nu beter bewust bent van je probleem! Des te beter kun je er ook mee aan de slag!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden