erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Die wilde me allemaal behoeden voor de valkuilen waar zij ingevallen waren, wat ik eigenlijk doe met mensen met psychiatrische problemen die op mijn pad komen. Maar ik wilde mijn kop gewoon stoten in het proces, geen ouder die mij aan het handjes zou nemen. Daar heb en had ik inmiddels geen vertrouwen meer in. Wat wrs ook tegenwerkte is dat ik in een groep opgenomen werd met mensen die toen 30 jaar ouder waren dan ik. Zo is mijn moeder ook altijd en meer oudere mensen die mij kennen. Heel lief die goed bedoelde adviezen maar sommige dingen moet je ervaren en doorleven om verder te gaan. In een valkuil vallen is niet leuk maar wel functioneel vaak. Hoe ik reageer op mensen met problemen op mijn pad en hier teveel betrokken raken is ook mijn valkuil maar dat wist je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Van iemand houden is niet zo moeilijk Zolang je van jezelf houdt Samen zijn is wat anders Dat kan in-ge-wikkeld klinken Door je niet te be-vatten brein Het is hetzelfde Alleen of samen slapen Senang. erik en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Trust. Vertrouwen dus Das alles Met, of zonder Het is ok AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden