Gast Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Dankjewel Agnieta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik heb gewoon niks aan de dagdraadt denk ik, hoewel ik mijn best doe om erbij te horen. Ik heb gewoon behoefte aan echt menselijk contact. Terwijl ik anderzijds ook heel graag zou willen weten hoe het met andere mensen gaat hier. Dat komen en gaan heb ik nooit zo begrepen. Maar als ik een tijdje ga veranderd er wel veel maar weet ik altijd een ingang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Wat ben jij nou een Flapdrol om mij lief te noemen. Vind het wel lief overigens. Maar ik ben gewoon niet lief, ben meestal kei hard tov vrienden die het in mijn ogen maar een beetje bij laten zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 En ik ga stoppen nu. onder het mom laat Spud nu maar even gewoon gerust. En die weet haar weg wel weer te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik meld me droog af voor de dagpact. Slaap lekker allemaal luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Knap sowhat . Druk met aangrijpende zaken heb ik begrepen en dan gewoon doorgaan met hoe je het deed ! Hou vol... Ook als je Energie level omlaag gaat. Zorg goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Meeting gehad na een slechte slaapnacht en een vroege wandeling, daarna met een vriendin weer zo'n 16 km gelopen in goed weer, gekookt gegeten, docu over IJsland gekeken omdat dat een reisdoel is, en nu zit ik hier bekaf en die ...koppijn komt weer opzetten. Ik ga proberen stap 1 te doen en te accepteren, niet mijn wil doen, maar dat wat voor mij is weggelegd. Desnoods ga ik vannacht een boek lezen of weer een eind lopen. Dat wel verlichtt, overigens. Welterusten en mogelijk tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Vandaag bij Mediamarkt een laptop gekocht -21% btw......heb nu ook koppijn van bestanden en instellingen overzetten van laptop naar laptop. Wel supperblij ermee. Oude laptop was zo 10 jaar oud. En ik ga nu weer droog slapen.....hoe lang zou ik nu gestopt zijn.....volgens mij bijna een maand nu. Het is hopeloos na een paar dagen vergeet ik dat elke stoppoging weer. 1 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Welterusten .. Klinkt wel als een leuke dag . Jammer van de hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 't Is ook bijna volle maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden