Spring naar bijdragen

Vrijdag, 30 januari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Haha, Yvonne, dan moet ik met mijn eruit knallende avatar wel een superego hebben volgens de aanhangers van de theorie dat je je naam heel klein moet schrijven om jezelf nederig te maken...

 

In werkelijkheid zijn die bordjes veel groter A3, dus het zal wel meevallen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele ochtend gewerkt tot 13.00

Moe, zorgelijk, continu pijn aan mijn hiel.

Dure schoenen besteld (flipflops), via internet, want dit zou goed zijn voor een hielspoor.

(Nog nooit zoiets gedaan)

In warm water gezeten net.

Daarna 10 minuten over een glas gerold met mijn voet

Homeopatische tabletjes ingenomen.

Ben zo chagerijnig als wat.

Beetje misselijk ook.

( Ja, zo kan die wel weer Rapi, met je geklaag :)  :( )

Oh, ook nog een goedkope (binnen)fietsband gekocht.

Tip gekregen om daar elke ochtend strekoefeningen mee te doen.

Nog even dan ben ik blut, want steunzolen die niet helpen, kostte ook al een kapitaal

 

Maar..droog, en eet gezond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag !

Zo tegenwoordig om de week een middagje vrij. 

Gaan hardlopen, word ik gewoon onderweg door een paar van die knulletje uitgescholden. En echt heel lelijk

 

zomaar. Ik nog stoppen en er achterna geroepen maar ja die reden gelijk door. 

Gelijk ook de p erin . Kom ik hier bij huis aan staan er een paar jongens ik dacht dat die het waren maar ze zeiden van niet. 

Nou ja zeg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Ben bij een podotherapeut geweest,

Er is nog veel meer aan te doen.Heb een goede side ontdekt, over hielspoor, waarbij heel veel mensen tips geven, hoe ze er zelf afgekomen zijn

Daarvan, ben ik er nu een aantal aan het uitproberen.

 

A3,

Wil eigenlijk geen pijnstillers nemen, omdat ik anders misschien door de pijn heen ga lopen, omdat ik het niet meer voldoende voel, met kans op misschien nog meer overbelasting.

een spuit met cortisonen kan inderdaad ook, maar dat doe ik pas echt als laatste redmiddel hoor, want schijnt heel pijnlijk te zijn, en ook niet eens altijd te helpen.

 

De homeopatische pilletjes, had ik ook als tip gelezen van 3 mensen, die er heel veel baat bij hadden, dus..uitproberen maar dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liggings echo was helemaal goed! Hele mooie 3d foto erbij! Ze ligt goed, lekker op gewicht en lange benen.

Voel haar steeds verder zakken. Af en toe pijn onder in mijn buik. Geen familie woont hier in de buurt en soms heb ik zin om straks de bevalling alleen te gaan doen- niet negatief bedoeld, maar lijkt mij een mooie ervaring. Mijn partner moet uit Zweden komen dus die is sowieso niet op tijd.

Daarna lekker een broodje makreel dus omega's ook weer binnen. ;)

Mooie mandjes gekocht voor de baby kamer. Gister weer twee tassen vol kleding gekregen, van een achternicht die ik alleen via social media ken, super lief! Dat wordt wassen.

Vervelend Rapilos, ik ken dat soort dagen- dan is alles teveel. Geef er maar lekker aan over, maak je bed of bank je beste vriendin vandaag.  :)

Luna de jeugd van tegenwoordig! Wat kan dat dan verkeerd vallen als je zomaar in je privacy wordt aangetast, als je lekker relaxed aan het hardlopen bent! Goed dat je ze erop aan wilde spreken, respect moeten ze hebben.

Nou ik ga lekker rommelen in huis, het er even van nemen dat ik energie heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luna, vervelend zo'n ervaring. Zulke knulletjes weten vaak best hoe het hoort, maar het schijnt wat bij de leeftijd te horen.

Hoewel jij er nu mee lastig bent gevallen, is het niet tegen jou persoonlijk gericht. Iedereen die langs kwam, was goed voor hen om te schelden of wat dan ook.

 

Kaboutertje, sterkte daar. Ik hoop dat hij snel wat opknapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte lief Kaboutertje ik hoop dat hij weer heel gauw het clowntje uit kan gaan hangen. Moeilijk voor jou meis ik heb echt met je te doen. :heart:

 

Lotje ik slurp jouw berichtjes over je zwangerschap op, het lijkt me zo'n geweldige ervaring. Hartstikke fijn dat je dat hier wilt delen. :lips:

 

Rapi :rose: :rose: :rose:  het gaat over maar ja daar heb je nu niets aan. Ja minder belasten heb ik gelezen maar ook dat gaat niet. Woonde je maar in de buurt dan maakte ik een lekker happie voor je :)

 

Sugartje alles goed kerel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  Rapi ik heb best wel met je te doen....

 

  In maart wordt het wandelen in een voorjaarszonnetje in colonne's van 4...

 

  Verder denk ik aan een aantal mensen, Blondie, Kastanje, Kate, Rapi, Kabouter, LadyJane, ach aan wie eigenlijk niet..

  Niets obsessiefs hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...