Edflobe Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Hallo allemaal, nadat ik met ruim anderhalf jaar geleden had aangemeld, 5 maanden droog gestaan heb en daarna toch weer, hetzij met mate, alcohol ben gaan nuttigen, ging het de laatste maanden regelmatig goed mis. Ook gisteravond weer, fles wijn en paar biertjes (en ik drink nog wel zo goed als nooit bier). Vandaag dus besloten het roer weer helemaal om te gooien en me hier weer aan te melden. Vanochtend bij een therapeut geweest voor depressieve klachten en met hem ook afgesproken een soort dagboek bij te houden. Bij de volgende afspraak (27 mei) hoop ik dan te kunnen zeggen dat ik nul glazen heb gehad.Verder wens ik iedereen die hier op dit forum komt heel erg veel succes met het bereiken van de doelen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst 23 april 2010 Welkom Edflobe,Jammer van de reden/aanleiding, maar goed dat je ons weer weet te vinden.Als je vorige keer de ADB behandeling hebt gedaan dan weet je dat het bijhouden van een dagboekjeje kan helpen om met je triggers om te leren gaan, zonder aan drinken toe te geven.Ik was er erg blij mee en ook met het forum, mijn nieuwste verslaving.Je weet dat 27 mei nog best ver weg is, dus dat is een groot doel voor nu. vandaag nemen we de eerste niet en morgen is het weer vandaag. ik wil vandaag niet drinken klinkt ook fijner dan ik mag tot 27 mei niet gedronken hebben. En je kunt jezelf per dag een kleine beloning in het vooruitzicht stellen omdat het vandaag goed is gegaan. Ach je weet het, kent het klappen van de zweep, dus lekker meekletsen op de dagdraad en gaan met die banaan(shake). Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Hoi Edflobe welkomWat knap van je dat je hier weer bent gekomenom steun te zoeken,de reden ervan is minder,maar niettemin zo te lezen wil jij je er weer helemaal voor geven om van die troep af te blijven,en zo wordt ik ook nog eens met m,n neus op de feiten gedrukt, dat als je al langer van de alco af bentje weer terug kunt vallen,maar zoals Jane altijd zegt (onderschrift)Je kun niet falen tenzij je opgeeftVeel steun zul je hier dan ook wel ontvangenen wij van jouSterkte met eenLieve knuffel van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Edflobe welkom!Goed dat je ij ieder geval inziet dat het niet de goede kant opgaat zo. Je hebt het probleem meteen bij de horens gevat, goed zo! En nu op naar een alcoholvrij leven?Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Dag Edflobe,Goed dat je weer terug bent.Fijn dat ik zo van je leer dat het gevaar altijd ergensin een klein hoekje blijft schuilenOm dan op een onbewaakt ogenbliktoch weer toe te slaanTerwijl je dacht dat je het uit de weg had geruimd.Des te meer motivatieom niet meer gecontroleerd of sociaal te gaan drinken.Vandaag dan, he Jane; en morgen.En zo weer een dag erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 yep Alainezo werkt het voor mijdus die houden we er in:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst 27 april 2010 edflobe, welkom terug. Ken het gevoel; met de staart tussen de benen.. Maakt niet uit joh! gewoon weer opnieuw beginnen, doe ik ook. Wie weet gaat het nu wel goed voor een hele lange tijd. 5 maanden is trouwens ook niet niks. Succes en denk maar aan het bevrijde gevoel als je niet meer drinkt, alles is gewoon veel leuker en mooier, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden