Burchill Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- Zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 W A N D E L E N A M S T E R D A M S E B O S Initiatiefnemer/idee: Jane, aanmelden bij JorisWat: Wandelen en vooraf koffie drinken of lichte lunch, Amsterdamse BosLocatie: Amsterdamse Bos, start Bosbaan 4, Amstelveen (Grand café de Bosbaan)Datum: ZONDAG 15 MAART, tijdstip en details via PB, koffie/lunch daarna +/- twee uur wandelen.Deelnemers: Jane, Eline, Nancy?, Joris, Kastanje, Erik, Blondie, YogajufLink/extra informatie: http://www.debosbaan.nl/routehttp://www.amsterdamsebos.nl/Ik zet de laatste actuele versie steeds onderaan in het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Goedemorgen Joris, Ik ga graag mee wandelen op 15 maart. Ik zag dat het gratis parkeren is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 Weet niet welke films er in april draaien maar idee om dan in Adam op zaterdag een film te kijken en een hapje eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Even omhoog halen........wandelen en film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Hapje eten, film in Amsterdam. Ik sluit graag aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik ook, als het op een zaterdag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Sluit me aan voor de film. Dag maakt niet uit. Wel afhankelijk van OV voor terugreis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- Zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën: - Wandelen, Hapje eten, Film Amsterdam (waarschijnlijk The Movies, Haarlemmerdijk), van Eline- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO 20 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) W A N D E L E N A M S T E R D A M S E B O S Initiatiefnemer/idee: Jane, aanmelden bij Joris Wat: Wandelen en vooraf koffie drinken of lichte lunch, Amsterdamse Bos Locatie: Amsterdamse Bos, start Bosbaan 4, Amstelveen (Grand café de Bosbaan) Datum: ZONDAG 15 MAART, tijdstip en details via PB, koffie/lunch daarna +/- twee uur wandelen. Deelnemers: Jane, Eline, Nancy?, Joris, Kastanje, Erik, Blondie, Yogajuf, Luna1961, MijnGerrit, Kaboutertje Link/extra informatie: http://www.debosbaan.nl/route http://www.amsterdamsebos.nl/ Ik zet de laatste actuele versie steeds onderaan in het draadje. 20 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Als het weer een beetje meezit, ben ik er ook de 15e maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Denk met de voiture dan kan ik je ophalen hoor en natuurlijk terugbrengen.....kastanje achterop bij gerrit op de brommer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 brommer? Laat ie het maar niet horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) Leuk idee die film. Vorige keer gemist, volgende keer wil ik wel proberen te komen. Amsterdam is altijd handig dichtbij! Lang geleden dat ik in de bios op Haarlemmerdijk was. Net even in rooster gekeken 15 maart hoef ik niet te werken. Wandelen en film kijken helemaal leuk. 21 februari 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Als ik alle leeuwen en beren op de weg heb afgeschoten sluit ik me graag aan op 15 maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 W A N D E L E N A M S T E R D A M S E B O SInitiatiefnemer/idee: Jane, aanmelden bij JorisWat: Wandelen en vooraf koffie drinken of lichte lunch, Amsterdamse BosLocatie: Amsterdamse Bos, start Bosbaan 4, Amstelveen (Grand café de Bosbaan)Datum: ZONDAG 15 MAART, tijdstip en details via PB, koffie/lunch daarna +/- twee uur wandelen.Deelnemers: Jane, Eline, Nancy?, Joris, Kastanje, Erik, Blondie, Yogajuf, Luna1961, MijnGerrit, Kaboutertje, ProudMaryLink/extra informatie: http://www.debosbaan.nl/routehttp://www.amsterdamsebos.nl/Ik zet de laatste actuele versie steeds onderaan in het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Welke films komen er uit in April? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 Fruit? kom op, wandel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2015 ik heb net al Birdman zitten kijken op Popcorn Time de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 gezellig dat er al veel mee gaan wandelen....en nu maar hopen dat het dan in ieder geval droog is, ik neem de knirps wel mee, die kan wel wat hebben.... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 (bewerkt) Wat zijn Knirps Eline? En ja leuk zoveel Frummers die samen gaan wandelen. Ik heb er zin in! 28 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 dat plaatje van gerrit is dus een knirps plu, een merk, ik heb de stormvariant... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 een slimme meid is overal op voorbereid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 haha, ik liep steeds met action plu en als het dan even wat waaide kon die weer in de prullenbak, toen het wandelen serieus werd deze investering gedaan, gooi ik tenminste geen geld meer weg.....aan een paraplu dan he? Wil nog wel eens bezwijken voor een Burberry tas..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 ik heb bij de kringloop een paar Reeboks gevonden dus echte wandelschoenen de paden op, de lanen in.... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden