Kastanje Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Hoi ProudMary, Ik heb wel zin om mee te gaan. Ik kan alleen in het weekend. Zaterdag of zondag is mij om het even. Kop koffie vooraf is altijd een goed begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Ja leuk, count me in, hoop dat ze er ook dingen verkopen, wil een grannysquares sprei.... Zaterdag of zondag maakt niet uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 net als Gerrit, met koffie doe ik mee als we gaan op een tijdstip dat ik niet hoef te werken en die beurs is fijn voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Wie heeft er zin om met een groepje te gaan karten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Komende maandagavond om 18.55 in Amsterdam naar The Movies, 15 minuutjes lopen vanaf centraal gaan we naar de film Inherent Vice, Joris Eline Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 (bewerkt) Agenda: Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): - Maandag 9-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline - 12/15 februari, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary - zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris Ideeën: - zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje - Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie - Karten, van Spud 7 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Ja leuk, count me in, hoop dat ze er ook dingen verkopen, wil een grannysquares sprei.... Zaterdag of zondag maakt niet uit.... Zoek je zoiets? Was een megaproject en veel te groot en te zwaar voor ons bed, dus hij ligt nu aldoor op de grond. Maar erg leuk om te doen. De kleuren zijn in het echie veel helderder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Mijn voorstel voor mountenbiken is zomeractiviteit. Dus eerst maar op laag pitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Hoe komt het toch dat ik niet kan quoten? Zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Blekje gaat ook mee! Zij kan niet op zondag, dus blijft de zaterdag over. Agenda: Handwerkbeurs Zwolle Datum: 14-02-2015 Verzamelen: 11.00 uur Verzamelplaats: nog nader te bepalen Forummers tnt: Eline, Kastanje, Blekje, ProudMary en Monster en MijnGerrit doen mee met de koffie vooraf. Tickets: online te koop op www.handwerkbeurs.nl of bij Primera. Dan kan je zo langs de kassa en hoef je niet in de rij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Gezellig. En de mannen mogen gratis naar binnen. Komt iedereen met de trein? Want dan kunnen we misschien bij het station afspreken en samen naar de ijsselhallen lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 (bewerkt) Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Ik kies er maar voor om geen deelnemers te vermelden, want dit is lastig bij te houden. Dit laat ik over aan de initiatiefnemer om zijn/haar activiteit actueel te houden. Agenda: Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): - Maandag 9-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline - 14 februari 11:00 uur, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary - zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris Ideeën: - zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje - Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie - Karten, van Spud 7 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 (bewerkt) Hoi Joris, De agenda voor Zwolle klopt niet helemaal. Zie mijn posting van 12.45u. Nr.95. Kan je nog aanpassen? Deelnemers, jullie hebben een pb gehad als het goed is. 7 februari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 ProudMary, Ik heb je bericht ontvangen. Ik reageer morgen even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Hoi Joris, De agenda voor Zwolle klopt niet helemaal. Zie mijn posting van 12.45u. Nr.95. Kan je nog aanpassen? Deelnemers, jullie hebben een pb gehad als het goed is. Hi ProudMary, ik heb het aangepast. Is het zo goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 leuk die initiatieven, Joris pluim! ik ben de 14e bezet helaas, had graag meegegaan.(15e ook hoor dus de dag maakt niet uit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2015 Ja Joris, zo klopt ie. Bedankt. Ah, jammer Jane dat je niet kan. Volgende keer beter :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 Goh Blekje wat een werk moet dat geweest zijn, ik zoek iets in allerlei tinten blauw..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 In het kader van het niet over mijn eigen grenzen gaan: ik ben er alleen bij het koffiedrinken, ik ga niet mee naar de handwerkbeurs. Om te voorkomen dat ik mezelf laat meeslepen in mijn enthousiasme maak ik nu al deze keuze. Ik zeg achteraf liever dat ik wel mee had gekund, dan dat ik over mijn grenzen ga en weer uitgeput na zo'n middag. Leren doseren en de balans vinden. Tot zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Heel goed dat je je grenzen in de gaten houdt. Ik kan ook niet goed tegen drukte en veel prikkels, maar ik wil er wel graag naar toe. Dan moet ik de vermoeidheid maar op de koop toe nemen. Het kan ook zijn dat ik eerder afhaak dan PM en Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 9 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Blekje: bij mij gaat het niet zo zeer om de drukte maar om het ontmoeten van nieuwe mensen en in een groep zijn. Ook al zijn het lotgenoten. Ik raak mezelf dan snel kwijt. In plaats van dit van mezelf af te keuren of het te vermijden probeer ik het te accepteren en nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen want dat is wel iets waar ik behoefte aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.Agenda:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):- verplaatst! naar Woensdag 11-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline- 14 februari 11:00 uur, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary- zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via JorisIdeeën:- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie- Karten, van Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2015 Blekje: bij mij gaat het niet zo zeer om de drukte maar om het ontmoeten van nieuwe mensen en in een groep zijn. Ook al zijn het lotgenoten. Ik raak mezelf dan snel kwijt. In plaats van dit van mezelf af te keuren of het te vermijden probeer ik het te accepteren en nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen want dat is wel iets waar ik behoefte aan heb. Wat goed dat je dat zo kenbaar maakt. Ik vind het ook heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. In welk opzicht raak jij jezelf dan kwijt? Ik word heel erg onzeker van tevoren en achteraf. Vind ik mezelf oninteressant en onbetekenend en denk ik dat mensen me vervelend vinden. Bij mij speelt ook mee dat ik aan een oor doof ben (altijd geweest) en als er iemand aan mijn 'dove' kant zit of loopt versta ik dus niks en heb ook niet in de gaten dat mensen het tegen mij hebben. Ik kan ook moeilijk gesprekken daardoor volgen in gezelschap. Dus groepen zijn extra moeilijk voor me. Wel heel goed dat je dan toch komt naar Zwolle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 14-02 Zwolle I.v.m. de privacy vd deelnemers wordt de verzameltijd- en plaats per pb doorgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2015 Kastanje, ik zie er naar uit om mensen van het forum irl mee te maken. Ik vind het erg fijn dat ik je zaterdag ga ontmoeten, en zal je helpen herinneren dat er vast nóg wel es een handwerkbeurs wordt georganiseerd in een fase met een hoger energielevel. Tot in Zwolle! Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden