Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Agenda:

Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):

- Maandag 9-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline

- 12/15 februari, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary

- zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris

Ideeën:

- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje

- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie

- Karten, van Spud

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk, count me in, hoop dat ze er ook dingen verkopen, wil een grannysquares sprei....

Zaterdag of zondag maakt niet uit....

Zoek je zoiets? Was een megaproject en veel te groot en te zwaar voor ons bed, dus hij ligt nu aldoor op de grond. Maar erg leuk om te doen. De kleuren zijn in het echie veel helderder

sprei.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje gaat ook mee!

Zij kan niet op zondag, dus blijft de zaterdag over.

Agenda: Handwerkbeurs Zwolle

Datum:  14-02-2015

Verzamelen: 11.00 uur

Verzamelplaats: nog nader te bepalen

Forummers  tnt: Eline, Kastanje, Blekje, ProudMary en Monster en MijnGerrit doen mee met de koffie vooraf.

Tickets: online te koop op www.handwerkbeurs.nl of bij Primera. Dan kan je zo langs de kassa en hoef je niet in de rij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frummers,

Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Ik kies er maar voor om geen deelnemers te vermelden, want dit is lastig bij te houden.

Dit laat ik over aan de initiatiefnemer om zijn/haar activiteit actueel te houden.

Agenda:

- Maandag 9-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline

- 14 februari 11:00 uur, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary

- zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris

Ideeën:

- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje

- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie

- Karten, van Spud

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van het niet over mijn eigen grenzen gaan:

ik ben er alleen bij het koffiedrinken, ik ga niet mee naar de handwerkbeurs.

Om te voorkomen dat ik mezelf laat meeslepen in mijn enthousiasme maak ik nu al deze keuze.

Ik zeg achteraf liever dat ik wel mee had gekund, dan dat ik over mijn grenzen ga en weer uitgeput na zo'n middag.

Leren doseren en de balans vinden.

Tot zaterdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje: bij mij gaat het niet zo zeer om de drukte maar om het ontmoeten van nieuwe mensen en in een groep zijn.

Ook al zijn het lotgenoten. Ik raak mezelf dan snel kwijt. In plaats van dit van mezelf af te keuren of het te vermijden probeer ik het te accepteren en nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen want dat is wel iets waar ik behoefte aan heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frummers,

Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.

Agenda:
- verplaatst! naar Woensdag 11-feb om 18:55u, Amsterdam, bioscoopfilm Inherent Vice, de Movies, aanmelden bij Eline
- 14 februari 11:00 uur, HANDWERK Beurs Zwolle, aanmelden via ProudMary
- zondag 15 maart, Boswandeling Amsterdamse Bos, aanmelden via Joris

Ideeën:
- zomer Noord-Holland (Drenthe), wandelen, mountainbiken, etc., van Suikertje
- Dordrecht, Delft of gewoon Rotterdam, Stadswandeling, van Wijfie
- Karten, van Spud 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blekje: bij mij gaat het niet zo zeer om de drukte maar om het ontmoeten van nieuwe mensen en in een groep zijn.

Ook al zijn het lotgenoten. Ik raak mezelf dan snel kwijt. In plaats van dit van mezelf af te keuren of het te vermijden probeer ik het te accepteren en nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen want dat is wel iets waar ik behoefte aan heb.

Wat goed dat je dat zo kenbaar maakt. Ik vind het ook heel moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten. In welk opzicht raak jij jezelf dan kwijt? Ik word heel erg onzeker van tevoren en achteraf. Vind ik mezelf oninteressant en onbetekenend en denk ik dat mensen me vervelend vinden. Bij mij speelt ook mee dat ik aan een oor doof ben (altijd geweest) en als er iemand aan mijn 'dove' kant zit of loopt versta ik dus niks en heb ook niet in de gaten dat mensen het tegen mij hebben. Ik kan ook moeilijk gesprekken daardoor volgen in gezelschap. Dus groepen zijn extra moeilijk voor me. Wel heel goed dat je dan toch komt naar Zwolle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...