eline Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 bas ik kom uit groningen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Tja, het oosten is best lang, hè? Helemaal van het noorden tot het zuiden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Noordoosten Bas, moar plat proaten ken ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Oostkant van het Veluws massief, Bas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Woon in provincie met meeste bos per inwoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 de volgende wandeling over de Posbank dan maar? Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 18 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2015 Goed idee Monster! De posbank is prachtig! Ik woon zelf ongeveer op de grens van Gelderland en Overijssel. Plat praten kan ik eigenlijk niet. Ik ben geboren in Ermelo, daar doen ze dat niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Wandelen, Hapje eten, Film Amsterdam (waarschijnlijk The Movies, Haarlemmerdijk), van Eline- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2015 Ik zit in Enschede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Hier Leiden. Helaas problemen met het Ov, anders had een terrasje en/of korte wandeling me erg leuk geleken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 ik denk er hard over de gok te wagen en me in te schrijven. Tijd voor iets nieuws! Ik stuur je wel een pb Fruit woensdag. niks vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 voor het inschrijven 11 okt; ik ben bij de Menzis verzekerd en zag net dat ik dan een dag eerder mag inschrijven, misschien een tip voor meer menzismensen? quote: Speciaal voor Menzis-leden gaat de inschrijving een dag eerder open dan de reguliere inschrijving en zijn er 1.000 exclusieve startbewijzen beschikbaar. Bij inlevering van 500 SamenGezond-punten ontvangen leden ook nog eens €5,00 korting op het inschrijfgeld! Goed doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Ik doe ook mee met de 4 mijl maar schrijf mij in via PostNl. Dan mag ik gratis omdat ik lid ben van hun PV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Ik loop niet mee, maar kom kijken, Kom wel vanaf de Beurs vlakbij finish. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 liever bij de start Suiker of ik die finish ga halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Heb ooit gelopen in iets meer dan 30 min. Vertel niet hoe lang geleden. Je kan ook treinen hoor LJ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Ik kom ook juichen Even serieus er zijn mensen die er een wekker voor zetten want de kaarten zijn meestal binnen een paar uur weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 En eigenlijk is het ieder jaar goed weer!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 inschrijven vanaf 18 uur wekker? Menzis mensen een dag eerder ook 18 uur? ik trein al naar Groningen Suiker of rijdt er ook een 4 mijlstreintje de route mee? Dan doe ik die☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2015 Schrijf je in als verslaving de baas met bijbehorende t shirt. Heb je voorr ang, haha. Jullie mogen hier ook vast oefenen voor klap tot klap loop met pasen hoor. Succes. En LJ er gaat trein van Haren naar Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 De 4 mijl gaat langs mijn huis.....maar waar we gaan juichen is denk ik bij de finish? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Erg ver weg 11 oktober, maar in principe kom ik juichen natuurlijk, omdat ik dat heel goed kan ;-) eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 Ik schaam me voor weinig maar zou niet gauw in een verslavingdebaas t-shirt gaan rennen denk ik.... ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2015 het vó or aanmelden lukt niet erg, heb een actiecode nodig, maar geen idee waar ik die kan vinden. Zijn er meer Menzismensen hier die lopen? En weten waar die actiecode te halen valt?Ik heb zowel Menzis als de 4mijl gemaild, hopelijk lukt het me nog vóór om 18 u het echte aanmelden begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik heb even gezocht bij Menzis Jane, maar je moet via de 'samengezond shop' je aanmelden en dan krijg je binnen twee werkdagen die unieke actiecode.... Denk dat dat niet helemaal meer gaat lukken. Ik heb een paar jaar geleden jongste aangemeld voor de vier mijl omdat zij die dag moest werken.....zat startklaar bij opening van de inschrijving, maar door de enorme hoeveelheid gegadigden raakte de site even overbelast... kon pas na twintig minuten inschrijven.... was binnen een half uur 'uitverkocht' toen. Dus mensen..... op tijd zijn hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden