Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geocaching, kan overal op de wereld.

Vermits je een android of apple foon hebt, windows is niet zo handig. Heb ik al ondervonden. ;)

Leuk te doen, kan gratis maar met een premium member zijn er mooiere caches te vinden.

Maar dan moet je wel van wandelen, puzzelen en de natuur opruimen houden.

Verder ben ik nog op zoek naar iemand die Frans spreekt en de weg in Parijs een beetje weet qua bezienswaardigheden en de geschiedenis en daar heel mooi over kan vertellen. En ook nog een leuk reisgezelschap kan zijn, zoals in stilte genieten en niet steeds hoeft te babbelen.

Een bucketlist ding van mij, eentje waarvan ik zeker weet dat ik het niet aandurf in mijn uppie. Omdat ik niet weet wat ik daar kom zoeken. Maar gezien al mijn dierbare er ooit eens zijn geweest ik daar ook geweest wil zijn. Stom hè! :D

Ik heb een auto, naft en survival skills in de aanbieding, want ik wil daar echt geen hotel van binnen zien. Low budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Ik haak alvast af, ben er wel een beetje mee klaar dat men nooit interesse toont om af te reizen naar het mooie zuiden of het warme België. Wel veel plezier gewenst. Want dat zal je zeker hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...