Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Plof, ik wens je succes met je kussen. Ik denk wel dat je dan een tweede kussen moet aanschaffen, want het drogen zal vast veeeeeeel langer duren. Ik herken dat soort ideeën overigens wel. Zo heb ik ooit geprobeerd om koffie verkeerd te maken, door hete melk in het koffiefilter te schenken in plaats van kokend water. Geen succes. Mooi Kaboutertje, goede tijdsbesteding zo. Belangrijk voor jullie beiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Hoi Inkie, Vervelend is dat zo, dat je je alleen voelt. Het is wat Erik zegt, drinken lost niets op. Aan de andere kant begrijp ik ook, dat je niet alles tegelijk kunt aanpakken. Ik drink niet meer en probeer nu wat af te vallen. Een paar dagen geleden liep ik tegen mezelf op en dat betekende werk aan de winkel. Nodig, maar af en toe niet leuk. Ik ben direct weer aan het snoepen geslagen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Wat is Harlingen en Leeuwarden toch ontzettend ver weg...... Wel een mooi land daarboven, mooie schepen ook. Leeuwarden is een heel aardig stadje van wat ik ervan gezien heb. En ja, in het programma volgens we suggesties op; dus toch naar de Pannekoekenboot! Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 als Spud t maar snapt Agnieta slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Agnieta, Jane had zich vergist en is al rechtgezet. Dankjewel verders voor je mede reactie. Achteraf is het toch nog steeds wel tof dat iemand zich ermee moeit. Even voor alle nieuwe mensen die zich hier aansloten tijdens mijn vakantie, WELKOM IN DEZE WARME HUISKAMER! Ik loop hier sinds 2007 al rond en val hier altijd weer op terug. Boel veel wennen aan het komen en gaan van mensen. Maar mensen pakken hier altijd de draad weer op namelijk elkaar ondersteunen. Bij terugkomst mist ik kipje wel, werd vlak voor ik vertrok lid en had wat moeite met haar eigen directheid. Waar is ze gebleven nu? Want juist die directheid vond ik mooi aan haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Wat ik tijdens mijn vakantie ook geleerd heb, is dat ik geen speciale truckjes ken om mezelf te verkopen voor werk en dergelijken. Maar dat ik een zeer optimistisch mens ben en daardoor mensen hoop geef soms. Mezelf ten eerste maar wie er open voor staat anderen ook. Leven is eigenlijk bestwel simpel als je je niet drukt maakt over al de lessen die je voor de kiezen krijgt. En aangezien we als alcoholist alle lessen hebben proberen weg te drinken, lijkt het alsof je veel op je dak krijgt wanneer je stopt. En dat klopt niet zo, in mijn beleving. Het leven heeft een bepaald ritme en gaat door, waardoor lessen ook gewoon doorgaan en soms kan dat als teveel voelen omdat je net begint te voelen. Maar iedereen krijgt in feite hetzelfde op zijn of haar dak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden