huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Yoga juf....oefening baart kunst Ach je had mij moeten zien toen ik het moest toe laten...de onrust ..chaos..puinberg...in mijn hoofd..en ook nog stil zitten met de ogen dicht Voelen wat er is .. En nee het is niet gek dat ook ik zoveel dronk...maar ja das niet meer Dus ja ik jij wij zullen moeten dealen met wat er is...om niet meer weg te drukken..om ook met onrust rust te vinden... Moet zeggen..als het lukt lijkt het ook op een roesje...mooie beloning toch Want het kan...en het lukt mij ook niet altijd.. Toch als het lukt...is er een glimlach...love it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 dubbelwandige theepot handig hoor, ik doe het op een ouderwets theelichtje.... even buiten geweest was goed PM ook al ah dromen, Jane duf ik suf, zie net een energydrankje in de KK. van dochter....zal ik? Of sterke koffie... Plof dat bruine lijkt wel leer? helemaal roestvrij staal blijf je wel poetsen, elke vinger zie je erop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Goedemiddag mensen. Goede zaterdag gewenst, al is die al half om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ik zie dat anders verjaart vandaag, van harte. Wellicht lees je het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Yoga nidra Plof, jazeker. Ik doe soms aan zelfhypnose zonder autosuggestie wat vermoed ik op hetzelfde neerkomt. Maar voor die staat te bereiken moet je eerst door een minder diepe staat en daar heb ik op het moment al moeite genoeg mee. Of moeite… ik raak er steeds uit en dat irriteert me. Maar eigenlijk is er helemaal geen probleem hoor, het is vooral mijn perfectionisme waarmee ik mezelf in de weg zit soms. Dank je Hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 lekker haken of breien, ik kon het zo goed.....nu niet meer , de motoriek laat wat te wensen over anders zou ik van vierkantjes een sprei maken voor kleindochter, vroeger voor dochter een gemaakt van katoen in haar lievelingskleuren...misschien ga ik het toch nog eens proberen....heb ik zin in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ik zit mezelf wat in de weg. Heb een pesthumeur, sacherijnig. Bah. Zal wel een reactie zijn op de intensieve dagen die ik achter de rug heb. Herken het wel. Nu moet alles weer even neer dwarrelen. Dat lukt alleen als ik rustig ga zitten en adem. Meer is niet nodig. Meditatie is ook voor mij (nog) niet weggelegt. Ongeduldig als ik ben. Die maalstroom aan gedachten herken ik zo goed. In het verleden heb ik wel eens actieve meditatie gedaan. Dan ga je bijv. eerst dansen, bewegen en van daar uit in stilte. Dat werkt bij mij iets beter dan zo gaan zitten en 'moeten' mediteren (lees stil zijn in mijn hoofd). Zo maar eens gaan schrijven over de laatste dagen en wat het met mij doet. Voor mij doen grote stappen gezet. Wijfie: heb je al contact gezocht met een AA groep in je omgeving ?? Kom op meid. Ik gun het je zo dat het leven niet zo'n worsteling is. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Loopneus is toch weer overgeslagen naar de luchtwegen. Gisteravond na het werk tochnaar huisartsenpost geweest...prednison en antibiotica voor een week De dokter keek raar op dat ik nog gewerkt had. Thats me...niet klein te krijgen Vertelde hem ook dat bazen niet meer zo tollerant zijn met oudere werknemers en hun klachten. Moet van mijn eigen huisarts eerder komen. Vind het moeilijk om te bepalen wat erg is. Kan moeilijk met grenzen omgaan dat blijkt wel weer.. Gedachten waar ik nog te vaak naar luister..zeur niet...1 dag dan weekend...tis weleens erger geweest...kan altijd erger..de baas ziet je al aankomen..ik heb geen koorts Had tot maandag kunnen wachten...dit keer niet gedaan. Dus ja ik leer heel langzaam toch mijn grens sneller te trekken Kom ik net achter nu ik dit zo schrijf . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Hut, geen koorts hebben, dan kan je nog wel zieker zijn dan met koorts hoor. Nou ja, dat heb je vast zelf ervaren. Ennuh, stort de firma in als Huttula er een paar dagen niet is wegens ziekte? Beterschap en denk er es goed over na of je maandag gaat werken meisje. De bijwerkingen vd medicatie zijn ook niet niks, naast dat je ontsteking dan ook nog niet over is. Zorg goed voor jezelf. Da's nog wel een hele tijd Kaboutertje, maar nog even en het zit er op. Heeft ook wel weer wat dat werken daar ipv bij je eigen baas hè? Plof, bij de idla kost anderhalve liter bubbels 29 cent. Maar je hebt wel een mooie kan gekocht ;-) Leuk Eline, handwerken. Hoop voor je dat je geen pijnlijke handen krijgt. Er zijn tegenwoordig ergonomische haaknaalden te koop, misschien iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Lekker druk geweest hier. Dochter een boekenkast geschonken waar ze superblij mee is. Wat achterstallige klusjes gedaan in huis, zoals spiegel ophangen in kamer van zoon, ladenkast repareren, fietsband plakken... Enzovoorts... Kan maar moeilijk stilzitten momenteel merk ik. Meditatie lukt al helegaar niet. Komt wel weer, hoop ik. Nu eerst maar eens mijn Mexicaanse wraps maken. Niet van een pakje, maar mijn eigen fabricage. Onrustig dus. Voelt niet lekker, maar voor nu maar accepteren. Opletten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Nog wel gestopt met de rokerij, maar... Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Huttula, trap niet in mijn val! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ja pfff is normaal Blondie..ook roken voegd niks toe. Je bent onrustig en de wereld vergaat niet....ok met peuk niet Fijn dat je het accepteert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Concentratie. Ik heb het idee dat toen ik nog dronk ik ontzettend mijn best deed om de dingen te onthouden. Nu ik niet meer drink lijkt vergeetachtigheid toe genomen. Misschien omdat ik het druk heb met mijn emotie? Soms raak ik een soort van in paniek als ik de dingen niet meer weet. En dat vind ik angstig. ( waar staat mijn fiets ook al weer? Bij c&a of v&d, ) Moest laatst een rekentoets doen voor mijn werk. Ik bakte er niks van. Nou was ik al nooit een rekenwonder maar dat is er beslist niet beter op geworden. Ook vaak hoofdpijn bij het opstaan. Heb een nieuw hoofdkussen gekocht, heb een boek over triggerpoints gekocht en ben op yoga gegaan. Weet daardoor niet precies wat er heeft geholpen maar ben nu bijna van mijn hoofdpijn af. Ik probeer rustig te blijven en mijn agenda niet vol te plempen met van alles. Rust helpt wel. En waarschijnlijk is het een combi van ouder worden , drankgebruik, overgang, Ik hou mezelf voor dat mijn lijf nog in de herstel fase is. Die drank is mijn DNA vast nog niet uit. Maar ik ben toch goed bezig. ( en jullie ook !!! ) Dus er is nog hoop! Daar reken ik op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Ploffie: na het lezen van je reactie kreeg ik een glimlach op mijn gezicht. Dank je voor je woorden. En wat nog het ergste is, het was niet eens een verplichte nieuwjaarsborrel, ik vond dat ik er heen moest. Wat kan ik het mezelf toch moeilijk maken. Humeur is wat verbetert, ben al de hele dag alleen en ben hem zonder problemen doorgekomen. Daar word ik blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Kan niet blondie...das jouw val Ik moet dealen met mijn eigen val...mijn grenzen leren kennen Ook al weet ik het en anderen nog zo goed Ik moet leren omgaan met die gekke gedachtes...gedachtes die ook had toen ik dronk. Mik er maar een fless in en het is over... Mijn hele keven heb ik geen grenzen leren kennen....alles kon...niks was te gek En nu...moet ik aan mezelf denken..hoe dubbel Alles wat ik niet wilde zijn..mag ik zijn Waarom gebeurd er alles tegelijk? Net ook nog te horen gekregen dat goede vriend is overleden Zat eraan te komen maar toch... Nee ik ben niet zielig en thats life...dat wat ik nooit gekend heb Toch ik zou het niet meer willen missen... En ja eten gaat ook door...krieltjes..appelmoes...braadworstje Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2015 Waar is Agnieta, bij haar kleindochterje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden