Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 januari 2014

Yogajuf

Aanbevolen berichten

Good morning lieve frummers!

Ja Wimmelt, al weer een uurtje wakker! Weet ook niet wat het is, maar ik vind de ochtenden tegenwoordig gewoon heel fijn. Kan nog steeds intens genieten van mijn helderheid 's ochtends vroeg, later op de dag neemt dat toch weer wat af i.v.m. vermoeidheid. Wat het misschien ook is: de avonden associeer ik nog steeds met drinken. Dat zal wel minder worden naarmate ik langer niet drink, maar ik merk dat ik toch bewust vroeger naar bed ga om meer van de ochtend mee te kunnen pakken. Gewoon omdat ik het zelf wil dus.

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn concentratievermogen en kortetermijngeheugen zijn sinds ik gestopt ben trouwens wel huilen met de pet op. "Vroeger" onthield ik ieders naam, elke titel, elk nummer: nu lijk ik wel een zeef. En langer dan 2 uur max kan ik niet met hetzelfde bezig zijn. Herkennen jullie dit, en stelt het weer bij?

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Eerst maar een bakje koffie en thee zetten... 

post-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpgpost-1140-0-59220500-1386047472_thumb.png
En tsja, dat vroege opstaan... deels omdat ik vaak heel vroeg moet beginnen op het werk. 
En deels omdat ik zo heerlijk kan genieten van het 'licht' worden en van de stilte op de vroege ochtend. 
Onthouden van namen is mijn hele leven al een probleem Yoga, daar is niets in veranderd... en concentreren... gaat eigenlijk ook prima, ik mag niet klagen... 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, daar kan ik me inderdaad iets bij indenken Kabouter. 

Dan de blik en het gevoel maar even op 'oneindig' zetten..... de dag gaat vanzelf weer voorbij. 

Ik vind het zelf niet zo erg op zaterdag te werken. 

Kleinere bezetting en vaak een wat meer ontspannen sfeer.. 

Koffie is trouwens inmiddels doorgelopen en de thee getrokken... 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg

En mijn kaaspannekoekje van amandelmeel is ook klaar, jammie.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, straks naar de sportschool, ben benieuwd

Ploffie ik herken heel veel in de dingen die jij zegt

Hier de laatste dagen weer hoofdpijn bij het opstaan die binnen een half uur wegtrekt, ik dacht dat het al een poos over was...

Mijn geheugen is sinds het stoppen beter, kon ook bijna niet anders.

Ik schijn hele telefoongesprekken te hebben gevoerd en vroeg de volgende dag rustig hetzelfde omdat ik niet eens wist dat ik aan de telefoon had gezeten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Eline. 

Leuk.. naar de sportschool. 

Vond de loopband altijd zo heerlijk. deed ik het laatste als toetje... 

Zit net even een stukje 'gisteren'  terug te lezen... 

En zit hardop te lachen om Joop: ze is aan het haken...... 

Niet lachen hoor Joop, maar ik zit te breien de laatste dagen en heb ook al even geprobeerd of ik nog kon haken, hahahaha.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...