Mai Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 (bewerkt) Tegenwoordig drinken we hier zned een Irish coffee Zo rond een uur of vijf Mijn ooit partner probeerde altijd een Whiskey verzameling aan te leggen Om (on)begrijpelijke redenen lukte dat nooit Nu blijf ik er van af Kan alles in huis hebben Als ik niet wil drinken Drink ik niet 29 december 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ik vermoed dat ze de ochtend niet haalt Meiskes naar mam gebracht Haar zoon zou met haar dochter naar Parijs Geen nachtelijke rit naar de bus opstapplaats Ze is bij mam Dankbaar voor de bijzondere en tevens zo gewone kerst met al Huiswaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 36 Maar dat zegt nix Er zijn er die een andere weg afleggen Trust Jowan Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Sterkte Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Het is juist dat ik niet sterk hoef te zijn Het gaat vanzelf Fijn dat je dat zegt Dank Je gaat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ik heb es ergens gelezen dat Korsakov meer voor komt bij bierdrinkers, en oesophaguscarcinoom (slokdarmkanker) bij liefhebbers van sterke drank. Luna, was bier jouw keuze? Dan zou ik dus beide kunnen krijgen Ik heb een tip: Lof der luiheid Tom Hodskinson ISBN90 234 1638 4 www,debezigebij.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 He, Maike, hoi! Net uit de late dienst, en kijk hier weer aardig de laatste tijd, zag jou en log dus in. Deze is prachtig: (kannie quote) om (on)begrijpelijke reden lukte dat nooit!!!!!!! Maar van de rest begrijp ik niets, je Mam kan het niet zijn, what's up? Deookooitwhiskyguzzler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Hee Had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Alles wel? Ach, regen, zon, 't komt allemaal voorbij, en soms heb je allebei. Hetclichemannetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Ik ben samen met een nieuwe lief Dat is fijn Net als ik altijd zeg Het hele pakket En anders maar niet Het zijn er, nu in het licht twee Bij beide 2 kinderen Die ik koester De eerste gaat gewoon dood Maar het is ok, ik heb ze gezien Ze weet (eigenlijk wil ik wel mee, maar dat gaat niet) 29 december 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Sa ist mar krekt En joe? Nog steeds in de leidingen en bij je (dominee's dochter) lief? 29 december 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Typte van alles, maar weg. Ja, bij lief en leidingen, morgenweerwreed de nacht in, nieuw kort rooster, men zegt dat het beter is. Mijn ouwe gestel weet het echter beter. Hier is het inmiddels dik voor mekaar. Als straks zoon nr. 2 de deur uit gaat gaat hier alles weer op de kop, maar wel leuk! De prutser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Lekker doorprutsen Goed te horen! Jij weet Goed je even te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Ha, dat domineesdochter heb je d'r maar gauw tussen gezet,ouwe slinkerd. Maar het klopt. Haar Moeder was gewoon Dominee, haar Vader echter Tandarts, daar heb je veel meer an! Dealtijdagnostzijndesteedsatheistischerwordendeduivel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Hahahahaha Good for joe! Dealtijdagnostzijndesteedsatheistischerwordendeduivel Ouwe seun 29 december 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 OK, Mai, ik ga ook tukken. Geef VM 'n dikke kus van me as je d'r ziet, en mach's gut, maar dat doe je wel. Doeoeg, de ouweploegenveelverdienert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Will do! Shure Dag Had! (LFL) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Money is the root of all evil, but I like roots! Theturnipeater Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Nog eentje voor Had En allen.. Hilarisch, but so true. 29 december 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 (bewerkt) Sjeezus, wat 'n vastberaden kop, lijkt wel 'n Duitser. Wie weet ga ik 't nog ff zien, dan hoor je over ongeveer 6 minuten. 29 december 2014 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Moest me ff over 't Amerikaans heen zetten, maar hij is leuk. Beter dan de Pipiater in GooiseVrouwen, alhoewel? Die zegt gewoon niks. Denouechtwegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Nix is altijd goed Doehoeeeeeeeeeeeeeeeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 hahaha, droge witte rijst, wel lekkerder dan die droge witte andere zooi kate... of het nou bier is, wijn of andere zooi, we kunnen er gewoon niet mee omgaan, punt uit.. jammer,maar helaad Ik vind het helemaal niet jammer maar helaas, Wijfie. Ik zie het als een verrijking om helder te leven. Misschien is dat het verschil tussen worstelen en koesteren. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden