Meya Geplaatst 5 december 2015 Rapport Share Geplaatst 5 december 2015 Jessy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Bedankt allemaal. Als ik terugkijk, ja dan was het zeker de eerste 3 maanden zwaar, maar dan wordt het langzamerhand beter. Dan ga je de voordelen proeven, in de eerste plaats voor jezelf maar dan ook voor de mensen dicht om je heen. Mijn dochter: mam, zo fijn dat we 's avonds ook wat kunnen doen, zo in de auto kunnen stappen. Veel minder ruzie's met partner omdat alcohol grenzen vervaagt (wegneemt). Een socialer leven omdat je afspraken kunt maken. Ik maakte bijna geen afspraken omdat ik 's avonds aan de wijn ging, dat ging bijna voor alles. Zonder alcohol heeft alleen maar voordelen. En voor degenen die het moeilijk hebben, zet door, het is zo ontzettend de moeite waard! Het kan echt! 6 december 2015 bewerkt door Jessy FLEUR13, HappyDays en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden