Ishtar Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo beste mensen, op deze plek gooi ik mezelf maar even op het forum ... Al jaren een litertje wijn per avond, al vaker proberen droog te staan, niet gelukt, nu geminderd samen met Revia en Verslavingszorg Noord Nederland. Het gaat de goede kant op! Ik wil mijn werk en mijn leven niet kwijt. Ik hoop dat ik me wel snel iets fitter zal voelen want daar had ik echt op gehoopt. Ik lees deze avond jullie berichten nog even door met een cup a soupje naast me (de thee verveelt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo Ishtar. Welkom hier.Er is soms heel wat te beleven op de dagdraad. (Ditjes en datjes.)Er staat op tips en adviezen een item: alternatieve drankjes, en op de eet-draad van vandaag heerlijke pittige smoothies!Het hoeft allemaal niet zo flauw, eenmaal dat je besloten hebt dat wijn niet het enige voor je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ischtar,Welkom,Goed dat je bezig bent met minderen.Ben zelf gestopt omdat minderen helaas geen optie meer was (werkte niet).Minderen werkt trouwens bij de meeste niet, maar goed dat je er mee bezig bent.In de eerste weken dat ik gestopt was, wachtte ik ook steeds op het fitte gevoel wat maar niet kwam.Dat heeft veel tijd nodig.Je lichaam moet eerst ontgiften, en daar kan je in het begin heel moe van worden.Veel water drinken, en gezond eten helpt.Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Welkom Ishtar,Je bent goed bezig zo te lezen.Als je de dagdraad meeleest en zover bentschrijf gezellig mee.Zoals je las vanavond is dit ook de plek om steun te vragen alsje het moeilijk hebt of trek hebt. Veel ervaringsdeskundigen dieallen heel betrokken met je meeleven en meedenken.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hallo Ishtar,Welkom hier, je bent al goed bezig zo te horen! Hoop je hier (bij de Ditjes en Datjes) vaker tegen te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Ishtar,Je bent goed bezig meid.En bij de VNN heb je een goede club mensen, heb er zelf ook jaren gelopen, ook opgenomen geweest.Daar heb je tenminste wat aan.kom je ook eens bij de dagdraad?Liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden