Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Spud, dit is toch prachtig, dit besef?
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Alleen jouw stukje over onrecht, falen, teleurstelling is meer dan die paar zinnetjes. Dit is een stuk in jou die je al een heel leven meedraagt. Daar kan jij nog een stuk in leren op gebied van vergeven: anderen en jezelf. Dat is iets wat je jezelf mag gaan gunnen. En daarna ben jij veel meer verlost van jouw jeugd en kún je ook beter met de dag gaan leven. Maar misschien is dit te diepgaand en moet ik net zo oppervlakkig als jouw dieren gaan leven.................
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Dit is niet belerend bedoeld, dit was een stukje van de route die ikzelf bewandeld heb. Sorry, had ik duidelijker moeten stellen.
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 soms stuiter je over het forum en dan denk ik alleen maar: MEER, MEER, MEER soms is dat wederzijds Jij raakt me.
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Ik vroeg ooit aan een Zen-meester: Hoe vergeef ik nou mezelf? Hij zei: Door alles wat fout ging in het verleden los te laten. Wat je fout deed door een wel of niet begrijpelijke oorzaak/reden, door de gevolgen daarvan maar ook door de oorzaken daarvan. Ook al waren die oorzaken buiten jou................... alles hoe je geworden bent is goed nu. Alles wat je nog wilt veranderen, best, maar het verleden niet meer met je mee zeulen. Hm. Jaren over gedaan. Skip reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Zag je me tenminste. HOE KAN IEMAND JOU NOU NIET ZIEN
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Agnieta, geweldig! Moe maar voldaan dus.
Monster Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 mooie slotzin Nog fijne avond samen, welterusten voor later
Jen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Merci Monster. Ik moest het gewoon ff gezegd hebben. Dat is dan weer dat. Maar egoistisch blijft het wel.
Jen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Vannacht gedroomd dat ik een sekte zat. We gingen collectief zelfmoord plegen, op een afgelegen plek in het bos. En ik wilde niet meer. Tja, ne mensch fantaseert wat bij elkaar kennelijk
Jen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 In mijn beleving blijft het gewoon eerlijk. Jen En bracht het opluchting? Nou, hij durft kennelijk niet terug mailen. Dus mss moet je het niet altijd vertellen?
Jen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 zit momenteel zonder persoonlijke laptop overigens, dus reageer minder snel dan ik wel eens wil.
meedoen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Zo, ook ik meld me droog af de afgelopen twee weken. Eigenlijk zonder een centje pijn. Vanmiddag mijn 1e echte test, op visite bij mijn beste vriend. Probleemloos een colaatje gevraagd in plaats van de gebruikelijke bier, wijn of borrel en door hem geen enkele uitleg gevraagd. zo makkelijk kan het dus zijn. Gek genoeg had ik 's avonds thuis wel een craving moment. Die heeft geen schijn van kans, want ik ga zo lekker slapen en nagenieten van de fijne middag en de afgelopen twee weken. Goede nachtrust iedereen.
meedoen Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Goed gedaan Meedoen! De trek van vanavond is misschien een reactie op de middag? Twee weken! Mooi. Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat MijnGerrit, want dat idee had ik ook. Het voelt wel als een overwinning en bevestigt voor mij dat het ook met een colaatje fijn kan zijn. Sterker nog, het was een intensief en puur bezoek en ik kan mij elke zin van ons lange gesprek nog voor de geest halen. Zeer waardevolle middag.
jowan Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Morgen wellicht weer, Welterusten.
Jootje Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst 20 oktober 2014 Ik wil iedereen nog even bedanken voor de lieve verjaardagswensen. Doet me goed! Dit was vandaag mijn eerste alcoholvrije verjaardag in 30 jaar.En alles is goed gegaan. Ben trots. Groetjes en dikke kus van Jootje. ProudMary, huttula en nancy reageerden hierop 3
Jen Geplaatst 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst 20 oktober 2014 Was het enkel een mooi idee, of voelde je het ook echt? sorry, lees je vraag nu pas. Moeilijke vraag, eerlijk gezegd. Ik meende het oprecht, dat alleszins, maar is het ook waar? Een ding weet ik zeker: ik ben nooit zo verliefd geweest als toen. Maar wat is liefde? Ben daar niet uit, Spud.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden