lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 soda Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 en een oude zachte tandenborstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 bakkie troost dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Sowhat (voor onder de riem). Eet en drink het maar lekker weg. Aki: schuurpapier Zonder flauwekul, er is voor verf en smeer en dergelijke een soort schoonmaakpasta voor je handen. Dat werk uitstekend; misschien ook voor tuinhanden. Het schuurt een heel klein beetje. Ja, dat Apie weet wat, dat zie je zo. Ooit misschien de wisseltruc: vies Apie in de wasmachine en dan komt hij er weer schoon (en zo goed als nieuw) weer uit. Misschien trapt jouw clowntje er in, hoewel je wel moet opletten dat hij het niet gaat toepassen op andere dingen? Leuk om Erik even te lezen. Jen ook vandaag nog niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 ik ga even omschakelen naar de film op NPO II om 23 uur opslomen voor nu dus truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Welterusten voor wie gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik lees iets over douchen Daar heeft het niets mee te maken Alhowel het lekker kan zijn Ik luister Biber Is hetzelfde Ik sta voor een keus Of toch niet De eeuwige twijfelaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ben bezig met NLP Gister hele dag Er was een opdracht denk aan iemand die je "minder leuk"vindt/Vond Dat vond ik me toch een partij moeilijk Morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Snap shot Vandaag met mam de stad in geweest En Ha! VVoor 25 euro in de kringloopwikel besteedt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik luister nu Biber... Zall evvt iets anders op muziekdraadje plaatsen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Mai, allemaal goed gegaan dus vandaag? Enne... iemand die je minder leuk vindt... je mag er wel een paar van me lenen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Lastig Aggie, ben benieuwd wat je morgen gaat doen. Wijfie goed gegaan zo; volgende keer gewoon weer zo? Even melden, even overdenken. Ik ga slapen beste mensen. Goede nacht, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Sorry allemaal dat ik niet reageer op iemand. Er word meegelezen door iemand die in mijn huis is. Daar heb ik geen zin in want de volgende dag hoor ik wat er geschreven is Duurt hopelijk tot december. verder ben ik stil Een PC is toch een Personal Computer? Je kunt bij afwezigheid je account toch gewoon vergrendelen? Als een ander er dan op wil moet die mijn zijn eigen credentials inloggen, ziet hij niets van van jouw zaken. Ok, als het iemand is die ook een account op dit forum heeft, werkt dat natuurlijk niet. Wat jij dan zou kunnen doen is een alternatief account hier aanmaken met zo weinig mogelijkheden tot herkenning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ja, Nietje, dat had ik er onderaan al bijgeschreven....het is al laat voor mij, al vanaf half zes aan de gang.... Ik meld me weer droog en nuchter af voor vandaag. Morgen een ongeplande dag, dus een hoop te doen. O, ja, koffie drinken bij een lieve vrouw. Ik heb iets (mijn gedrag) goed te maken en neem een kadootje voor haar mee. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Wat een gejeuzel... Ik hou van alles en iedereen Wat maakt het allemaal nou uit Als je maar geniet En doet wat goed voelt Het gaat allemaal vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik weet niet of je er nog bent Ik zie je naam niet onderin staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ik typte, alles gaat vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Taal/spreken=maar 7 % van onze communicatie Een feit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2014 Woorden dekken lang niet altijd de lading Bij lange na niet dus Van-zelf-sprekend Mooi he Hoe je dat gebruikt Kijk maar eens Wat zegt dat? Niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Mai, wat ben je nu eigenlijk aan het brabbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden