Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 oktober


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Sowhat :heart: (voor onder de riem). Eet en drink het maar lekker weg.

 

Aki: schuurpapier :)  Zonder flauwekul, er is voor verf en smeer en dergelijke een soort schoonmaakpasta voor je handen. Dat werk uitstekend; misschien ook voor tuinhanden. Het schuurt een heel klein beetje.

 

Ja, dat Apie weet wat, dat zie je zo. Ooit misschien de wisseltruc: vies Apie in de wasmachine en dan komt hij er weer schoon (en zo goed als nieuw) weer uit. Misschien trapt jouw clowntje er in, hoewel je wel moet opletten dat hij het niet gaat toepassen op andere dingen?

 

Leuk om Erik even te lezen. Jen ook vandaag nog niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig Aggie, ben benieuwd wat je morgen gaat doen.

 

Wijfie goed gegaan zo; volgende keer gewoon weer zo? Even melden, even overdenken.

 

Ik ga slapen beste mensen. Goede nacht, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry allemaal dat ik niet reageer op iemand.

Er word meegelezen door iemand die in mijn huis is.

Daar heb ik geen zin in want de volgende dag hoor ik wat er geschreven is

Duurt hopelijk tot december.

verder ben ik stil

Een PC is toch een Personal Computer? Je kunt bij afwezigheid je account toch gewoon vergrendelen? Als een ander er dan op wil moet die mijn zijn eigen credentials inloggen, ziet hij niets van van jouw zaken.

Ok, als het iemand is die ook een account op dit forum heeft, werkt dat natuurlijk niet. Wat jij dan zou kunnen doen is een alternatief account hier aanmaken met zo weinig mogelijkheden tot herkenning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Nietje, dat had ik er onderaan al bijgeschreven....het is al laat voor mij, al vanaf half zes aan de gang....

 

Ik meld me weer droog en nuchter af voor vandaag. Morgen een ongeplande dag, dus een hoop te doen.

O, ja, koffie drinken bij een lieve vrouw. Ik heb iets (mijn gedrag) goed te maken en neem een kadootje voor haar mee.

 

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...