plof Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Nou nu is het zo Jane dat ik me rationeel niet verantwoordelijk voel, maar ik vind het ook niet leuk en voel me er wel bij betrokken. Ik heb alleen ook het antwoord niet en het is ook niet mijn kracht om het bedrijf te verkopen zeg maar. Daar ben ik niet goed in en dat soort werk vind ik niet leuk. En ik ben er niet voor aangenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ja, dan wil hij dat ik al het vervelende werk ga doen Spud, nee, hij moet maar duidelijk zijn. Ik heb dat al wel een keer aangegeven. Het lijkt wel tijd dat ik een nieuwe baan ga zoeken alsik me zelf zo lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Hoi Ploffie Dank je wel Ik vond hem destijds wel wat hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Helikoptertje Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Tja, je kan de reacties maar beter voor zijn denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ach jeetje.. Over piano gesproken Wat grappig! Ben hier tussendoor een Rhodes (mede) aan het restaureren Maar door ale dingen eromheen blijft ie een beetje liggen Komt ook goed! Huh Wiffie, ga je verhuizen??? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) Hier ook naar bed, morgen een thuiswerkdag, daar vielen ze tien jaar geleden van om, legaal verzuim heette het, nu is het duurzaam, ahum. Weltrusten allen. 15 oktober 2014 bewerkt door Jan1000 ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik werk bij een sloopbedrijf dan ga ik echt niet thuiswerken. plof en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Agnieta ik ben stil van je tekst, wat een pijn allemaal zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) Ik weet ook niet of ik daar de dicipline voor heb, en ik vind het ritueel 's ochtends op mijn fietsie ook heerlijk en is ook duurzaam. En kom fris en helder aan. Beter dan sloten koffie. 15 oktober 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Hoop dat jij het wel prettig vind Jan, welterusten. Ik ga ook ik kan maar beter wat gaan lezen. Slaap lekker. (Jen, ik zeg dit altijd een beetje uit gewoonte). Waar ik ook ben ik zeg het altijd als er mensen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Borderliner Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Hallo nachtbrakers, hier ben ik nog even. Ik lees en hoor ineens veel over ADHD en ADD. Lijkt wel alsof hulpverleners extra geinstrueerd zijn om hier op te letten. Was al bij mij dat het werd gesuggereerd en nu ook bij fruitvlieg...vanavond sprak ik m'n ex vrouw en zij vertelde dat ze haar psycholoog had aangegeven dat ze zeer waarschijnlijk ADD heeft.... De medicatie werkt nu zonder bijwerkingen (misschien nog licht). Vandaag Chinees gehaald zonder het gebruikelijke biertje tijdens het wachten. Het viel me op dat ik na een bord Chinees absoluut geen trek had in een tweede bord, het stond me zelfs tegen. Dat is iets wat dit medicijn lijkt te doen. In ieder geval bij alcohol (maar dat wil ik niet uitproberen) en waarschijnlijk ook met eten. De drang naar meer verdwijnt. Dat wilde ik even met jullie delen. Vandaag helaas opnieuw veel spanning in m'n relatie. Maar ik hou het droog. Dag...eh...ik weet t eigenlijk niet, ik zeg maar zo bijna 3 weken ...zondag à.s. An en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 ik zal eens wat opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 http://soulspottv.com/blog/can-the-mind-really-heal-the-body-medical-case-studies-might-suggest-it-as-an-irrefutable-aspect-of-nature/ Volgens mij bedoel ik deze Ja! Wel zeker. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Beste mensen, Welterusten en slaap lekker. Vandaag (woensdag) was ik wat onrustig, maar ik heb het weer een dag volgehouden. En gelijk om 24.00 uur maar een donderdagdraadje begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ieder op zijn tijd Ik heb geduld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden