bertd Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Hallo, ik ben nieuw hier, ik ben benieuwd, hoe anderen omgaan met alcohol. bertd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Da's een makkelijke Bertd: niet. Allereerst welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier gaat vinden wat je zoekt. Mijn antwoord is een beetje flauw natuurlijk, maar ik kon het niet laten. Ik weet niet wat jouw verhaal is en waarom je hier bent, Waarschijnlijk niet voor je zweetvoeten, zoals hier regelmatig wordt gezegd. Ik arriveerde hier nu ruim 7 maanden geleden. Met name de laatste vijf jaar was mijn alcoholgebruik zo toegenomen, dat ik er echt last van begon te krijgen. Eindelijk had ik door, dat minderen, sociaal drinken en noem maar op niet lukten én dat ik een probleem had, dat ik zelf niet opgelost kreeg. Met name dat laatste was een hele stap om dat echt toe te geven voor mijzelf. Ik heb me hier aangemeld én voor de internettraining van Tactus. Door van dag tot dag te besluiten, die dag niet te drinken, kwam ik de eerste moeilijke weken door. Daarna is de realisatie gekomen, dat in ieder geval voor mij drinken geen optie meer is. Zo ga ik nu met alcohol om, heel kort verteld. Succes hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 Oeps, er is trouwens een apart draadje om je voor te stellen onder "Wie is wie". Je kunt daar je berichtje beter herhalen, dan zien veel meer forumdeelnemers je en krijg je meer respons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2014 Rapport Share Geplaatst 27 september 2014 ik laat t links liggen bert sinds ruim 5 jaar al en dat bevalt uitstekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 hoi Bert, ik ben relatief nieuw (week of 2) maar ik vind het heel prettig. Gewoon aanschuiven op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 6 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2014 ik laat t links liggen bert sinds ruim 5 jaar al en dat bevalt uitstekend. Knap hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden