Gast Gipsy25 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen Spannende week achter de rug vertel ik wel op m'n eigen draadje Voor nu: Dagpact Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goeiemorgen! DagpactGipsy jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen frummers, De dag mag wat mij betreft beginnen. Eerst maar even koffie en thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ik neem aan dat Dolly de duif is en Gips jouw hond Gipsy? En dat je je gelukkig niet echt bezeerd had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 stilletjes hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 ah, zie dat Jen en Eline ook binnen zijn.... Jen nog een beetje kunnen slapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ik heb eigenlijk heerlijk geslapen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen, ik vergeten uit te loggen maar lag gewoon te slapen, al een kop koffie gehad, Jen succes met je gesprek Yvonne de koffie is weer prima, ik neem er nog een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen meiden. Was niet te zien hoor Eline dat je ingelogd was... na een poosje verdwijnt je naam blijkbaar. Mooi dat je goed hebt geslapen Jen. Zie je erg tegen het gesprek op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ik ben eigenlijk rustig Yvonne. 'k Heb me mentaal voorbereid en laat het nu zijn. Merkwaardig voor zo'n zenuwpees als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Hartstikke goed van je Jen. Op voorhand wens ik je alvast succes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Zo, de koffie heeft gesmaakt. Nu tanden poetsen en dan weg. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Succes Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Zo. Weer een mijlpaaltje om te vieren. Vandaag 23 maanden geleden was mijn eerste dag dat ik niet dronk. Als ik omkijk zie ik soms nog de reuzestappen die ik sindsdien heb gemaakt, heerlijk! Maak er een mooie dag van! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 das een blommetje waar Jowan Hartstikke goed, kan me indenken dat je apetrots bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ja, Yvonne, lekker genieten zo met een bak koffie van jou erbij, thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Graag gedaan Jowan... Ik zie trouwens dat Appeltje vandaag jarig is. Van harte Appeltje. dat je maar een fijne dag mag hebben een mooi jaar voor je hebt liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen. Lig nog in bed maar wakker Door tv geluiden buurman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 En dan is het de hoogste tijd om aan de slag te gaan voor mij. Goedemorgen ook Joris uiteraard. En zie Kastanje hier ook al een poosje rondbanjeren... ook voor jou een goede morgen Kastanje. Luitjes, Maak er een mooie dag van. Inmiddels wint het licht het hier van het donker... Geniet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goede morgen, Jowan gefeliciteerd met 23 maanden Appeltje gefeliciteerd fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Goedemorgen, Vandaag maar eens wat financiële klusjes aanpakken. Maar eerst koffie. Dagpact : Gipsy Jowan Joris Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Jen, succes met je gesprek. Jowan, mooi! 23 maanden... Stap voor stap, dag voor dag! Albert, kom je erbij op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Dagpact :Gipsy Jowan Joris Blondie walrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 gefeliciteerd jowan. Ik fiets een eind achter je, maar op dezelfde weg: 3 weken heden. It will be allright in the end. If it's not allright - it's not the end. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 @Blondie: zal ik mijn rekeningnummer even doorgeven? Nou je toch bezig bent wil ik wel helpen de financiële druk te verlichten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden